Mangaworkshop - Amateur manga artists community

i'm not dead!!
this is probably the most intricate and detailed piece i have ever attempted. 0_0
about this....its a mural of all the characters i've made that i have pride or interest in, as well as a self portrait of sorts.
its purpose is to explain what i'm all about and who i am.
so far i've put....hmm, 12 hours into it i think? maybe more. :)

color and a process tutorial soon to come!

all characters are belonging to me and me alone!
do not take! >:(
Artist Description
Dustin C. i'm not dead!! this is probably the most intricate and detailed piece i have ever attempted. 0_0 about this....its a mural of all the characters i've made that i have pride or interest in, as well as a self portrait of sorts. its purpose is to explain what i'm all about and who i am. so far i've put....hmm, 12 hours into it i think? maybe more. :) color and a process tutorial soon to come! all characters are belonging to me and me alone! do not take! >:(
Comments
gatrosk 2009-08-25 09:59:09 Dude, dustin this is godly...no less. Can't wait to see the color, this is epic.
Yaz 2009-08-25 10:02:39 Love the way it looks man. haha Improvements ae major I love it. Cant wait to see it colored.
pencil no jutsu 2009-08-26 14:29:07 cool hehehe
Wandering_Musician 2009-08-26 20:38:57 this looks awesome! its like one of those Marvel Worlds collab pics
Add comment
Login required.

Random art
heya people. i drew this the other day in class and thought it would be fun sharing it :) critisism is always welcome so check it out and bash it as hard as you can ^^
DoubleM
This is the singer of a rock band. I'm gonna color... 
what do you people think?
good? sucks? needs work? couldn't be any better? : D
Blaze
 Positioning the leg behind to make sense is giving me so much hell that I want to rip my hair out...>_<
Yao
I was planning to color it, but now i'm too lazy +.+)/
Kimiko
My manga "Night in the Oblivion" if you wish to read more go to my deviant link:

http://missyet.deviantart.com/gallery/28902397 

enjoy :)
sageNITO
Cool mecha, my own design :)
Bates
*YAY* Screentones. I was just playing a bit with them. It's a shame that screentones are hard to get in the Netherlands and they are really expensive. That's why I used computer screentones^_^
Mactire
so, submitted this earlier today, but I got to looking at it thisevening and figured out something wasn't right.  Eyes finally said, "Holy crap her mouth is HUGE!"  and demanded that I fix it, so, yeah ^^  hehe, role-playing character with slightly better-sized mouth xD
chibi_emily
It is just a quik art. But I hope you like it.
thePutaMadre
I could have right a long description about this one ...
but I am bored so here is the usual one : "..."
noname
A nice kimonogirl I made it just jet
AAA-LAZEX-disign
I'm working on a manga together with a friend, although I might've said that before >.>

Comments / critiques are, of course, welcome!
Inevidence
After all the work and examining, i finally figure what's wrong with the sketch. i 4got to consider that the neck does not and will never turn that far back >_< totally mess up, but it did look nice overall to me =)
AnimeminA
Hello Peepz out there!
It's been a while, don't have much time these days [school and stuff]
But now and then i can find some time to draw sketches.

^_^
Neoflox