Mangaworkshop - Amateur manga artists community

Blue

She- Blue
Artist Description
Ornella She- Blue
Comments
Add comment
Login required.

Random art
Long time no posting. I lost my drawings, so I made new ones. Hope you like it.
Kryptonite
hmmm....
nocarrots4u
I did this fairies wallpaper for a friend of mine, she's the drummer in her band and loves fairies so i gave her this :3
killerkun
wowie theres no blood
WOLF
Valentine contest
---
A lil bit early...
Chinesse New Year and Valentine artwork. 

Don't wanna miss those events. So I draw it now before I get busy~
Tools:
Wacom Graphirre 4
Lineart -> Manga Studio EX
Coloring -> Adobe Photoshop CS3

Estimate Time: 10 Hours
WizemakerS

oscar
Hi guys, it's been awhile since i've drawn,a lot has changed here in this site.. its been 3 years since the last time i produced something but anyway, here's a practice run-of-the-mill work. Lineart was doddled off from our boring medicine class and CGed while waiting for the next class,a ballpen was used.Photoshop CS 2.0 on a laptop (it's a no-no for me but can't help it).
kyo_kurushima
Drew this in painter, this is my second computer only drawing that I'v ever done (I think I'm getting better at it) :3
Lozz
when I made this one, I probably where sleeping :P
AAA-LAZEX-disign
hi it been while since i last uploaded art =^-^= iv been trying realy hard to get better at shading .....and now i am really happy with progress iv made ^-^ heres my gothic made and lil freind in a more summery setting u hope u like is piz oiz comment ;3
tymagic
Well some sort of angel.. hehe.. this is one of my latest artworks.. hope you like it.. ^^
CynikSama
Yes, naruto fanart. Yes, selfmade character. Yes, crappy colors. Yes, JPEG. Yesm with the mouse. No, someone didn't figure-poop on his face.
Kryptonite
Yea... my friend wasn't fond of the first cartoon version I drew of --> <a href="http://www.mangaworkshop.net/show.pl?imageid=25609">her</a> <-- so to make it up to her, I drew this picture, which is another version of her ^^;
AnimeminA
urm i dunno why i called him lufie warren just thought it suited him ^^ i actualy finnished this lol 
well i was tryin a different kinda shadeing ^^
hopeyall like it
MatthiusMonkey