Mangaworkshop - Amateur manga artists community

allen walker d gray man drawing

this is from one of my all time favorite mangas D- Gray Man.
Artist Description
winter this is from one of my all time favorite mangas D- Gray Man.
Comments
Suya 2012-11-08 22:10:05 Nice Allen plus i like the shading on the clothing
Miyaka 2012-11-17 16:55:57 very well done!
Suya 2013-01-03 22:41:08 Luv D-gray man by the way to answer ur ? about my drawing...its from Dengeki Daisy
Suya 2013-01-03 22:41:11 Luv D-gray man by the way to answer ur ? about my drawing...its from Dengeki Daisy
Add comment
Login required.

Random art
main character Rin from my manga Frozen
yurusanzo
Caesar continued. not finished yet but i kinda like it so far. i've spent so long on this O_O but umm...i dont like his face its turning out really crummy T_T so i guess ill just show it when im done w/ the whole thing
R0B3R7
Another character from the same project.   Name is Axiom.
steviesama
this is my friend aysa... our president in our red cross youth council....

well, she were the mc in our school during a sports fest pageant.... and she looks like this when she had to lead the program. 

the best thing is that... whenever we went to their house.... we will always ask who had a debut or who had a birthday because the meal her mother usually present were really grandiose, as in there are so many foods in the table that we usually end up... full even till dinner...

but the real best thing was the ice cream
roxysurfjam
Yeah, this was on my portfolio that I sent to a place that I didn't get into. Anyways, it's a girl selling apples. w00t
konflikti
What the %$# is this!? I don't even really know But I like it especially(or a word that's looks similar to it/my english s#cks) the red light
Neoflox
Ed is a character that lives in my head. He gets out from time to time. I hope you like him.
Bee
some warrior girl I made. just wanted to make a line art ^^ don't know if I'd color it though.
SHIN
Yay, finally some crap to upload again thanks to firstborn ^^. Well a tablet art I made a few weeks ago in photoshop cs. I call it, pile of heroes. dont know why. yep..... XD
AIKUZA
mmm, ok, i was not so sure if it is not so suitable for kiddos, whatever. Keep going with the seires about devils with leather, i put some color on it, I was in a hurry so that is why I didnt put more atention in the details, then you will find a lot of mistakes with the color hehe, whatever it is, enjoy it
mama_logon
i am currently scanner-less... so as soon as I found out i can exploit my friend's scanner, I've uploaded this xD haha
legs and hands a bit of a problem tho xD
Rika
this is lalina my origi. character. she is the moon. i didn't finish yet.
Silence
Yay!! Getting better with my markers! I see now that the top of her head looks really strange, but tell me what you think anyway^^
Perfect_Sollitude
Ugh I haven't uploaded in months. But then I haven;t done much these past few months. I'd blame school but that's getting old now (a). Alright. 30 minute online session doodle in OC 1.1 Oc isnt my program of choice but I totally dig the online function. So yeh... Im still the oc-noob :D
Marius