Mangaworkshop - Amateur manga artists community

screwed up his chin when lining D: damn i suck at that :P
plz comment ^^
Artist Description
xXUnknownArtistXx
xXUnknownArtistXx
screwed up his chin when lining D: damn i suck at that :P plz comment ^^
Comments
Wandering_Musician 2009-10-08 21:26:28 I really like his expression. His shoulder muscles look a little weird , but that may just be me. The eyes both look a little different in shape. I do like the hair a lot! nice
xXUnknownArtistXx 2009-10-09 10:46:56 thx, yeah i screwed up alot while lining it :( normally his eyes where the same..but thx for crits ^^
Add comment
Login required.

Random art
This is the new top image for my website. Well it's been two years since I started that website. Time just went so fast ^^; Inked by Rapidograph. Color by Photoshop 7.0
mirage-maiden
Third installment of The Haystack Murders. Only one more to go.
Remi
Manga Art
logan6890
current project i
m working on for EnterVoid.com
Dustin C.
Winsor&Newton Gouache and Derwent Pastels on Canson Montval Watercolor block.

an OC I am working on, his name is Caillou, a lot of French/French west Africa reference in his name, clothes and whatnot. This picture is fairly old, considering I did this when I was 15.
Kkachi
This here is Ragnaros, one of the final bosses in World of Warcraft. I turned this in for a fan art contest Blizzard had in relation to their upcoming convention
The Raging Spaniard
ahhh.. this is one of my favorite drawings i've ever done... feet look a little weird o.O but it's an older drawing.. what do you think? give me the shpeal seal!!
pepr
Why is drawing monsters so fun? i dunno lol
Guys! I'm drawing again! weeeeeee!
killerkun
Lilith is believed to have originated as a female Mesopotamian storm demon associated with wind & was thought to be a bearer of disease, illness & death. In ancient Semitic folklore, Lilith is a female demon who attacks children.
AILEEN
WORK IN PROGRESS

Its been a while since I uploaded some art so I thought I'll show you a thing I'm working on. The lineart is done, now all I need is to color it!!

This is the first of a series I'm going to make. Its about girls with signs, if you think about a few fun ones let me know...
sacha

diego
The design I used for the book marks I gave out at cons this year. It looks gorgeus printed. I tryed a new cg style here. I'm over all happy with it but I think I can do better. This was finished in July.
Catanaition
mhm XD.. haha

XD
Nagashiwa
meow =3
tymagic