Mangaworkshop - Amateur manga artists community

http://www.youtube.com/watch?v=TPaNcRRUa2c
Artist Description
Xaiyu-Chan http://www.youtube.com/watch?v=TPaNcRRUa2c
Comments
Add comment
Login required.

Random art
dango = dumpling/bun

a trial with photoshop colour. I like the blue colour most
aki
<b>IF YOU'RE INTERESTED IN THE STORY, PLEASE LEAVE A COMMENT WITH AT LEAST A SMILEY FACE ON IT, SO I CAN TRACK HOW MANY PEOPLE ARE FOLLOWING IT. THANKS.</b>

Woot!

Page TWENTY-TWO of the story.
Kaiverta
The theme of the picture represent a momment of mah life where i was unable to confess to a girl i like, and now she's far out of reach cuz i never got to ask for her contact even tho she's in a few of mah class, and i met up with her agian during the summer by coincidence and u know =/ sigh

anyways, i plan to cg this sometimes later. now, im off to play game and draw more pix
AnimeminA
Since 2006 i decided to make every year my own x-mas card. And again this year im busy with making one. The cards from the years ago i made with only my tablet and photoshop Elements. This year I wanted to do it better and decided to work with Illustrator CS3 and PhotoShop CS4. [Why CS4? "i got no idea actually"] Anyway, This is the lineart version of the character thats going to be on the card. I tried to let the character look like me. [hmm maybe i have a littble bit less babyface than on this drawwing but i like it!]I think that im going to make the outlines a bit smaller maybe...but im not sure yet. I hope that you guys will also like it :). Feel free to leave an message with what your thinking in it ^____^ ~*EDIT*~ Because i needed to stay in hospital because of something for a few days i could not make it in time to color it in. Maybe i will use it in the future for something else*~
lino-chan
This is a mermaid I drew, I'm pleased with how this came out! This was inspired by the Octopus tentacles I uploaded.
Squiditha
This is one of my request-drawings for Gaia. Not that much^^'
Perfect_Sollitude
one of my character designs i realy like this one
dmc
Well...Zaerook's bday is coming up, and with him being in the army and all, dressing his chara up seemed logical :P The bg is crap yea I know :( The rest, was kinda rushed. I like the nightgoggles though :P Anyway hope ya'll like.
Marius
just in time for the holidays santa pissed me off this year so in algebra 2 class i had the urge to show what i really think of him... its not the greatest. infact it might not be that great at all but here it is.
pepr
wel this is a sexy cyber knight justttt the way i like them.  well  c & c are welcome but just injoooy it ^^
TheDarkHell
I finished this one long time ago, I forgot i had to upload it
I made it look like an anime!
I even added the TVtokyo Logo for fun
haha!


wanna see the original sketch? look on my sketches section!
Blaze
Manga Art
logan6890
Another request for someone from deviantart.
Uezurii
[[WiredGrrl]]

Yeah, I drew this at my friend Katie's house. Other than her wings, I think it turned out okay. I cut off her feet when I scanned it because they turned out bad. But yeh.
Squiditha