Mangaworkshop - Amateur manga artists community

hello I am new here and this will be my first pic in here well this guy is not perfect (and when was my art perfect XD ) but I like him. This pic is one month old or so haaach lately I really dont know what to draw mmm I have done him in ComicWorks program with my bamboo tablet from wacom I dont think he needs to be put into group 18+ as you cant see anything XD he rather looks somewhat castrated XD lol poor guy
Artist Description
Zaxi hello I am new here and this will be my first pic in here well this guy is not perfect (and when was my art perfect XD ) but I like him. This pic is one month old or so haaach lately I really dont know what to draw mmm I have done him in ComicWorks program with my bamboo tablet from wacom I dont think he needs to be put into group 18+ as you cant see anything XD he rather looks somewhat castrated XD lol poor guy
Comments
gatrosk 2008-12-26 17:53:06 Interesting pose, nice tones too.
Xaiyu-Chan 2008-12-27 02:01:53 poor guy xD I would expect more of a D: face than a ^_^ face if he were castrated XDDD he looks really cute :D
Zaxi 2008-12-27 21:18:21 hehe yeah but I think his whole smile (expresion) seem somewhat frozen XD so he maybe thinks of all these bad things he would like to do to his creator for not drawing him with proper genitals or maybe I am seeing things becouse I feel guilty XD
Add comment
Login required.

Random art
One of my fav chars in claymore, highly under used, i drew this off of a chibi type drawing, came out in my own style hehe.
Shish
craptacular xD  I did this in about an hour, all in canvas.  There's actually a somewhat long complicated story behind this, but let's suffice it so say that a sunflower-rose hybrid bears some symbolism to me ^^  thus, I drew one, and here it is xD
chibi_emily
It´s not really mangaish but i tought i´d show you guys anyway.again i´m having problems with colors not closing again, so i deleted the colors I tryed something but that diden´t work well I guess I´l just have to wait until some good ideas come into my head.
ys_skater
Just something I drew I don't really like the hand though
Nyx133

Silence
Did this some time ago, just got back into drawing, first time here guys second post
Jesusraptor
Finished... its not perfect but i like it,
5_Deadly_Venoms
comic character that a friend and I worked on.  comic never went anywhere tho. :(
edragon
This is the main character of the my webcomic.  My friend called this picture "Introspective."
jackson
And another Lozz & DefC collab...
Crits and comments are welcome <(^_^<)
Def Character
My first Time drawing a body successfully.
Zydrate Robber

Setsu
Manga Art
logan6890
Yay, finally some crap to upload again thanks to firstborn ^^. Well a tablet art I made a few weeks ago in photoshop cs. I call it, pile of heroes. dont know why. yep..... XD
AIKUZA