Mangaworkshop - Amateur manga artists community

randomness is a necessity of life...every once and a while >_> but today was my once and a while so here you go :D messin around in ps with da hue jitter turned into a wierd dragon with chicken feet O_O
Artist Description
R0B3R7 randomness is a necessity of life...every once and a while >_> but today was my once and a while so here you go :D messin around in ps with da hue jitter turned into a wierd dragon with chicken feet O_O
Comments
pencil no jutsu 2008-08-17 06:58:56 lol ^_^
Def Character 2008-08-17 13:46:59 Haha nice fantasy figure b^_^d
Add comment
Login required.

Random art
Latest piece.  100% acrylic paint.  Approached this one more hapzardly...basically a outline sketch and then threw paint down. lol.  Also very quick in like 3 hours.
AnimeDays
Work in progress. ? have got no idea as what kind of background I can put behind him tho..help...any1?
phant00m
dis one is an acetate artwork.damn!!!!it really cost me lot and took me 3 weeks in the making but its worth it i've sold this piece for php 30k to a friend.some of you maybe familliar with this pic 'cause ive just made a xerox from the original
empoy
Erm i drew this an age ago its been like hidden away for ages and i found it. Well its still pretty crap but :P
Billie the Penguin
A quick sketch of a friends character....wich she asked me to make a chibi like version off.... I only like the face XD
Uezurii
archangel michael (c) emerson tung.
zeo-x
From the manga Vampire Game.
I really love this pic
Setsu
super hero, wonder B
rb
....aaaand, continuing from the previous picture, behold, him now, in fancy clothy... stuff. Yeah.
Joou
i need the most brutal comments !!!!!!!!!
poyanz
Outlines: black Rotring Rapidograph 0.10 mm ///// Medium: computercoloration (program: Mikrografx Picture Publisher) ///// Time: 10 h |||||||||| www.viviane.ch
Viviane
I pic i made in about 1 hour... its a pic of mi friend ^^
Kheine
her thight are just ... WRONG.... but i love her tummy and her wings. look at does tummy shadows!!!! im proud of them ... <3 but the rest (the hair, the face, arms, background, etc) sucks. I kind of like those bandages though. sweet dreams everyone ^^
NikA
Well, semi old piece that i couldnt get around to display for reasons that dont really matter anymore...ANYWAYS, fan art piece for zelda: the wind waker and cover art for last months gamingredients.com issue. First hand at watercolors after a couple of years, and as a first experiment with them, i was pretty damn pleased :D. Hope you fellas feel the same way
The Raging Spaniard