Mangaworkshop - Amateur manga artists community

Just some random guy. I have no idea why I drew him.
Artist Description
Rika Just some random guy. I have no idea why I drew him.
Comments
pencil no jutsu 2008-08-07 04:26:34 nice but i think his hand is a litlle to small 6^_^'
Rika 2008-08-07 06:13:47 ah ok thx for the tip ^^
R0B3R7 2008-08-07 20:53:11 *agrees with pencil* good job though. our motives to draw are the same O__O also, it looks like you forgot the hair under the bangs. it looks like he has no hair line =]
Rika 2008-08-08 09:00:20 omg that's right O_O haha i totally missed the hair line thank u R0B3R7
kandy_pish 2008-08-09 11:21:45 lol still nice tho
Def Character 2008-08-13 05:26:56 Where is the other end of the bow 6^^
Rika 2008-08-13 10:18:37 lol actually i have no idea xD i could make up an excuse and say it's got a weird shape... right? :P lol
Add comment
Login required.

Random art
I could not get in sleep this night..so i decided to do something...After thinking what i wanted to do i made this. It's not a drawwing but i still hope you like it, or think its fun ^__~
lino-chan
part 2 of 3
Wandering_Musician
wee, purple xD  still love that color ^^ anyay, a girl named Devon at my school asked be to draw her a 'punk princess' a while back, and this is the result.  I tried out a new coloring technique.  I like it okay, but I think I'll probably revert back to smudging next picture xD  ah well.  The bg I'm not too happy with.  Just kind of random.  But I couldn't think of a less-abstract scene that would make sense behind her ._.;; *sigh* ah well
chibi_emily
An owl I've made a while ago with paint, how do u like it? pleas give your opinion.
AAA-LAZEX-disign
I know it's the same picture, but i wuz just playin with some effects in the program.
Hyuuga_Kyokate
It's hand magic?
CericCalas
Castlevania inspired picture... maybe colored soon
Kheine
Long time no fineliner 6^^

Hi hi everybody, I am still around. It has been a while since I uploaded something. So I picked up a fineliner and did a random drawing. Although I might be influenced by de manga Hellsing, hence the round glasses. Now I'd like some real crits so let me have it b^_^
Def Character
Still have to clean the lines and maybe add more detail....but this is almost what the finished one will look like...
Uezurii
Some dude that is giving you "the look".
This is just some fast pen doodle :3.
Yah the stripes drive me crazy too.

Hmmm... they remind me of candy, why is that -_-'
Deetris
Naruto, from... Naruto
i didnt want to clutter the page with nine fox tails, so theres only one, i did this with a ball point pen, which are the bast for sketching!
zakuro
it's not manga/anime related >.< i tried to draw a realistic eye and i know the shading is very bad T.T
Kimiko
...........................................................................................
codfish
and yay for more color practice, enjoy.... I have so much to learn T_T 

didn't really know where to place the shades either T_T  ah well...someday it will become alot easier
Uezurii