Mangaworkshop - Amateur manga artists community

This is a quick quick sketch of Hinata from Naruto...
Artist Description
Pookie This is a quick quick sketch of Hinata from Naruto...
Comments
Add comment
Login required.

Random art
Wow, this took a lot longer than I thought. ._.  Tis a character from my Zelda fic (yep.  I'm a dork that likes Zelda enough to come up wittta fanfiction xD)  she is teh evil.  Named Sonya ^^  this really was just for the purpose of getting her character design down.  I tried to give her sort of a fairy-like...ehm...air about her, though I'm not sure that worked -.=  The background took me forever just to get an IDEA of what to do.  I'm not very happy with it, although I had fun with the sparklies on the magic stuff xD  but, seeing as Emily doesn't like to be dissatisfied with pictures, I've still got the backgroundless pic, if anyone has any suggestions =P
chibi_emily
She is the female incarnation of death and when your tome is up she's there and will get you from your body and take you to the place where you'll be judged^__^ long live the purgatory!!!!
Satanic_Darkness
My prince
bluverde
from xmen can u guess who ?
just came back for my famly trip
1-MM-1
Weird cat guy I made in Open Canvas.
Jessie_Clanclan
Ichigo Vs Renji from bleach ^^ there's quite a bit of detail in Ichigo's face but at this res it doesn't appear. The dust clouds look a bit rubbish but meh. Hope you like it ^^
r7ll
her thight are just ... WRONG.... but i love her tummy and her wings. look at does tummy shadows!!!! im proud of them ... <3 but the rest (the hair, the face, arms, background, etc) sucks. I kind of like those bandages though. sweet dreams everyone ^^
NikA
This is Cream the Rabbit of of sonic advance 2 and Sonic Hero's
Evan
Warning: sexyness ^_^ OMG I can't believe I drew a woman! I think it turned out pretty good though. Sm mistress/fantasy prinses or something like that. What do you think?
gothqueen
an hornless fantroll sketch. I got bored sketched it then decided what to use it for I will upload the full troll pic soon. His name is Kelics sarisk. He is the prince of shadows.
Sarin_Cloud
A character i made. im making a whole set of characters in a group. this is the first out of hte few characters.
AnimeminA
its a photo cuz my scanner is dead :P whole thing cost me about 1 hour. plz comment..

btw. I know his left hand is weird ^ ^
xXUnknownArtistXx
This is my first art what I have edited here(I hope you like it) Any comments are welcome. You will see some more of arts in the future.
Artic
this came out
AAA-LAZEX-disign