Mangaworkshop - Amateur manga artists community

This is a sketch of the main character for my manga i'm trying to get off the ground. His name is Genesis. Crits please. thank you. ^^
Artist Description
gatrosk This is a sketch of the main character for my manga i'm trying to get off the ground. His name is Genesis. Crits please. thank you. ^^
Comments
R0B3R7 2008-06-24 09:30:15 again nice style but i think the other one looks a bit more like a cool manga page ^_^ otherwise the only thing i noticed was the nose looks kinda flat. cant wait to see ur manga =]
Def Character 2008-07-02 10:38:49 they said it all ^^
Add comment
Login required.

Random art
Shinigami.................................................................................................
Xhyro

PopoChan
never is too late for a kingdom hearts II fanart.
mama_logon
I aint posted on here in ages so HELLO EVARYONE !!!
thi is the most recent and probbaly best thig ive done on y new photoshop ^^i been practicing 
anyways byebye 
hoe yall like it
MatthiusMonkey
Took me a week to finish!
Rakeria
my new ID for devart, great site:D
zakuro
Hi \(^.^)/ it's almost christmas holiday in the netherlands \(^.^)/ Yay!!!! This is my bookmarker, not colored yet (@.@)
Kimiko
This is a picture I drew of Noodle from the band Gorillaz, sum people think it's a guy but noodle is really a girl.
DeAnn
The theme of the picture represent a momment of mah life where i was unable to confess to a girl i like, and now she's far out of reach cuz i never got to ask for her contact even tho she's in a few of mah class, and i met up with her agian during the summer by coincidence and u know =/ sigh

anyways, i plan to cg this sometimes later. now, im off to play game and draw more pix
AnimeminA
this is the same Yugi Yami drawing, but now I've coloured it. (By the way for those who don't know, Yami is the spirit from the millenium puzzle, not Yugi himself, who is, I agree, a whimp)
gothqueen
The girl next door ^^
AAA-LAZEX-disign
Im getting tired of repeating myself. This is again an old drawing dating from 2001 or 2 whatever. Its the same character as the one facing the dragon in blue aura. Supposedly he was to become the star in our never-developed RPG for the PC. Brother Aikuza cant dig the way his arms look fat. I find it to be the style that suits him right. The drawing itself is very raw (not one of us wants to edit it)
ricepuppet
ROCK ON!!!!! she crys. lol i dont have a clue why i drew this. i dont even like rock music ;/ but still i luv it!!!!
tymagic
This is a Bunny killer! She doesn't kill bunny's but is a bunny(-lady) who kills ^^; I was inspired by Desty Nova with the bunny ears and this came out! Colored the line art with OpenCanvas.
Roweena