Mangaworkshop - Amateur manga artists community

I was going for a bit more realistic this time. it took me forever X_X i don't really like the hair but i guess i just need to preactice drawing it more =P i used my tablet...its just like a 4x6 bamboo fun one but i use it for all my drawings. lol =] tell me watchya think about it and...stuff
Artist Description
R0B3R7 I was going for a bit more realistic this time. it took me forever X_X i don't really like the hair but i guess i just need to preactice drawing it more =P i used my tablet...its just like a 4x6 bamboo fun one but i use it for all my drawings. lol =] tell me watchya think about it and...stuff
Comments
gatrosk 2008-06-24 12:57:51 Great job Robert! You're definitely getting beter every picture. Keep it up!!
gatrosk 2008-06-24 12:58:37 But next time. You might wanna work on the nose a little more.
Def Character 2008-07-02 10:29:04 The neck area is a bit hard to figure out. Nice work though
AILEEN 2008-10-23 05:55:20 Yes, I agree with gatrosk there definitely has been improvement! I love how the lines around the eyes are simple but expressive.
Add comment
Login required.

Random art
ugh...this picture is kinda old, but yea...i had problems with it.
fushicho
winged kid
jazrock
i colored jun it took long but it was worth the time 
feels like i need a backround if you have any 
ideas comment
1-MM-1
This is Teruki from Antique Cafe. Is a fanart of him. His other members are extra in here ^^
aki
Will your artwork be on the first cover of HADAKA - Adult Doujinshi?

Join the current contest and find out (runs intil the 10th of september 2006)

Go to: www.studiobare.com/hadaka_index.htm for more info

This is the banner I am planning to use on the dutch anime convention: Abunai.
sacha
an egg of some kind... =]
i was just kind of trying out coloring in Corel 3
...yes 3 D:
R0B3R7
Kurosaki Ichico by Tite Kubo, Bleach
Anni
Hello everyone i am new and i finished manga now, please take care about my manga is not very good Make comment please and help. make love not war peace
Supermanga
Work in progress. ? have got no idea as what kind of background I can put behind him tho..help...any1?
phant00m
Just a nice digital version of Laura and Lisa. Both on seperate pieces of paper both fused into this piece with their original backgrounds taken away (can be seen on my website)
Kiel
Dont care about negative comments all i draw is good
CSsasukeCS
I'm not sure if this is from an existing anime/manga (if so, please tell me!^_^), but I saw this picture in a book and decided to draw it! ^_^
ukkie
Finally finished. And it actually has a background
Zeph
The third in the series "girls and signs" (def have to come up with a cooler name :p)... I stopped with the second one for a while cos it had too many flaws... this one is better (although she looks a bit lazy, but i think that looks nice!:D) also I need to think of a cool background... any thoughts???
sacha