Mangaworkshop - Amateur manga artists community

I have drawn this when I was on a hokiday to Spain, I hope you like it.
Artist Description
thePutaMadre I have drawn this when I was on a hokiday to Spain, I hope you like it.
Comments
Add comment
Login required.

Random art
Kanda kun form D.Gray-Man, he is totally awesome!! Enjoy...~ Xx
Kaina
this was coloured using GIMP. i didn't do lineart because i wanted it to look dirty.

the story is that she is in a war in the desert... kinda. so i tried to make the picture look as dirty and sandy as i could.
enjoy!
kandy_pish
this is a quick sketch from a photograph of one of my best mates.in the photo she looks really cute and her eyes are huge. i emphasised the eyes and made them more manga, i know the blending etc isnt amazing cos i did it realy quickly. il upload the orginal photo for a comparasin aswel. let me know what u think! X
carla maria
Boxing ^^ about 2.5 hours
Kheine
This is my charecter Momoei.
This was drawn with crayons
Chi-chan
<b>IF YOU'RE INTERESTED IN THE STORY, PLEASE LEAVE A COMMENT WITH AT LEAST A SMILEY FACE ON IT, SO I CAN TRACK HOW MANY PEOPLE ARE FOLLOWING IT. THANKS. :D :D :D</b><p> Yes. <p>Please comment. Feedback is most definitely welcome and suggestions will be taken into consideration. =D And PLEASE do not steal. >.< <p><p>My very first manga! It follows Krice's storyline, a character I've been working on for seven-and-a-half years o:. This is the prologue. Part 4 of 4. Now on to page 2 of Chapter One.
Kaiverta
Manga Art
logan6890
I did this wallpaper just cuz i was bored... if you want the fullversion there it is on DA...
killerkun
Another random girl, holding flowers. I'm doing allot of sketches lately. too lazy to colour it. I think her head is kinda large. *op zijn NLs. nogal een lang gezicht* XD. Ja n? !
CynikSama
Doodling around and came out with this pic ^^; I started to color it pretty seriously, until my hand just say "screw it and just finish it" ^^; -- Inked by Rapidograph. Color by color pencil. Background by Photoshop 7.0
mirage-maiden
I finished this one long time ago, I forgot i had to upload it
I made it look like an anime!
I even added the TVtokyo Logo for fun
haha!


wanna see the original sketch? look on my sketches section!
Blaze
I think his head looks a little too big but apart from that I liked how this turned out. I think the colours I picked work well with eachother too. This is just Hyper Kiel with his golden axe. The background took longer than I expected tho as I thought it would due to all the extra details I put into it, but it was all worth it as I had much fun creating the background!
Kiel
Colored version of my evilprincess, yeeeh ^-^, I didn't color the whole picture, because I'm too lazy -.- XD, this is the first time I use painter, but I hope you like it
Kimiko
And another DA request wich was supposed to be a chibi. Lost my pencil that time so had to use a pen....wich fails D=
Uezurii