Mangaworkshop - Amateur manga artists community

Alter Soldier.......
Artist Description
reim_paej Alter Soldier......."ALTER SUMMONER"
Comments
R0B3R7 2008-06-04 19:46:19 lol this made me laugh =] does he have buttons on his face?
Add comment
Login required.

Random art
Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test
FirstBorn
my very first hentai-like art XD I made it because "someone" asked me to though XD but it was fun making it. comments?
Shinfate
Uhm, yeah.. No comment...
BlackCat
Manga Art
Harouk
How do you like this one?
I think she's pretty ^ ^
AAA-LAZEX-disign
Fanart of Yuri and Alice from Shadow Hearts...its old..and also my first art I colored with markers...plz be gentle
Pookie
um.... its cold here and this makes me feels all warm inside, lol

also a tarot card project gone wrong, i ended up changing my idea but i like this one nonetheless
Merink
some evil guy ;)
AAA-LAZEX-disign
'Tis a picture of my charater A'Marie holding a patched heart. Yeah, I know her arms look weird, but hey, she's a chibi, she's 'sposta look weird and disporpotunal. There are quite of few mistakes in this, so dun look at it closely! TT__TT It'll look better once I figure out my illistrator program and re-do it there.
auto-mail_mechanic
A fanart "get well soon" icon of Heero(from gundam wing) for my friend, when she was sick...
CericCalas
I kinda started from scratch with drawing,I'm trying to make good poses again,simply because i always draw the same shit.
Does anyone know a good site with nice poses from people?

*edit* i chanced the shades a bit.*edit*chanced it for the third time,deleted the background^_^
paper-samurai
u gotta imagine these would be everywhere in midgard city ..
dmc
football sketch. speed demon of deimon highschool. eyeshield 21
Dustin C.
pleez leave comment
filthy