Mangaworkshop - Amateur manga artists community

This is my last new lineart. And i'm still working on her hands ( really has problems with drawing hands). A think her boobs are too big ><, but sexy ofcourse ^^
Artist Description
CynikSama This is my last new lineart. And i'm still working on her hands ( really has problems with drawing hands). A think her boobs are too big ><, but sexy ofcourse ^^
Comments
Def Character 2008-02-23 17:40:24 Yup to big for this drawing. Watch the shoulder and upperarm to. It needs some work on the proportions...
Add comment
Login required.

Random art
How i started my anime artwork
comment is much appreciated
sinobali
This is Cream the Rabbit of of sonic advance 2 and Sonic Hero's
Evan
plz more feedback

ehm.. okay this are trunks and gohan lolz. but don't look at the face it's a little differend.. and that's ok. 

I should draw for someone him and his boyfriend in DBZ style like Trunks and Gohan XD 

sooo.. plz give me more tips and feedback to make it a lot better^_^
Nagashiwa
well here is a real "iff you think a little fire could stop me, youre rong ill still try to take your head" girl :P well injoy
TheDarkHell
My chibi hatching from an egg xD
Cyn
Aikuza said that Orlando was unoriginal and that only girls would comment, so what about Amy Lee? Something for the boys and not so very often done I think. Anyway, I've made this one for my boyfriend, he was a big Evanessence (they have split up) fan, for our 6 months aniversary. Is it good enough?
gothqueen
Hey, I was suddenly in a mood for uploading after how many months? Yeah I apologize for not doing it sooner as I promised, but yeah. dat was het gewoon. Anyway, here's concept art I made for my schoolproject which is already finished btw. It's the leadcharacter of our anime. Exposition is 31rd may at grafisch lyceum rotterdam. It is a 3d animation. Wanna see, contact me. - JIM
AIKUZA
yay! my first Illustrator/photoshop thingie (o^.^o) made this completely on the computer (outlines in illustrator colors in photoshop) what do you think?
Nightwind
well... i saw a picture of a girl swinging somewhere online and I felt the need to do the same... only adding a bit of, well, my own touch :) 

Done with prismacolor markers 30-40mins
Lalulweeb914
a
mahohoba
een elfje ^-^ getekent voor mijn vriendin ^0^
Kimiko
:D just a random thing I drew... I messed up a lot of stuff I think (^_^') was too lazy to correct them tho...
Rika
<b>IF YOU'RE INTERESTED IN THE STORY, PLEASE LEAVE A COMMENT WITH AT LEAST A SMILEY FACE ON IT, SO I CAN TRACK HOW MANY PEOPLE ARE FOLLOWING IT. THANKS. :D :D :D</b><p> Here it is. Hope you enjoy. :D I'm not to proud of this particular page, but such is as it is.Yes. =3 Critiques and comments welcome, as always. <p><p>Page SEVENTEEN of the story.
Kaiverta
I drew this cute little girl during art class last year. Well, she got me a free 100 for the day so she gets too grace the pages of this site!^_^!
Ryii-chan