Mangaworkshop - Amateur manga artists community

Hello everyone:) I'm back:) I wasn't here for a while...
cuz I find my self a new hobby besides drawing:P 

anyway about the drawing... its a old one I guess a few months old... just a few... months hihi:) and I still didn't finished it >,>;;.. I guess I'll never finished this one the neck bothers me and the hand... well the whole... drawing bother meh<333
Artist Description
Rikku_aka_Chico Hello everyone:) I'm back:) I wasn't here for a while... cuz I find my self a new hobby besides drawing:P anyway about the drawing... its a old one I guess a few months old... just a few... months hihi:) and I still didn't finished it >,>;;.. I guess I'll never finished this one the neck bothers me and the hand... well the whole... drawing bother meh<333
Comments
Def Character 2007-12-13 00:49:50 Welcome Rikku/Chico The arm holding the whip seems a small to even with the forshortning ^^
Def Character 2007-12-13 00:52:26 I meant welcome back 6^^ Other than mentioned above very good. Points for clothing ^^
Zeph 2007-12-13 22:07:56 def c is right, that arm is too short. other than that, great. and the hair is awesome
AAA-LAZEX-disign 2007-12-15 13:42:08 Look's Great! ;)
Add comment
Login required.

Random art
omg today was so boring...I even made a page out of boredom. you'll notice it doesn't make any sense -_-
SHIN
Another old art remasterd and edited to look better than it did before.

The nuthouse!! thats where people go who see things who are not there!!

She is imagening all this...or is she?..MUAHAHAHAHAHAA
Satanic_Darkness
Check this one, I made it just jet, how do you like this one?
AAA-LAZEX-disign
I made this whit my friend dynasty sat hope you like it C&c are very welcome
remy
later all add more roses..........................................
bloody_skulls
My main character of the story.
Jin Shiden
I messed up his neck DX
Lozz
i created this while listening blues
and don't mind the hands cause i'm not good at that, so i was done early as you see ^^
bevland
(Don't know what to say...) eh... I was inspired by a chinese movie that my grandma watched ^0^
Kimiko
I got this from a picture hope you like it
remy
well i haven't uploaded anything here in a long time but i finally decided to put up more work. Anywayz this is a picture of Hiyori from the anime bleach. The swords sheath coloring came out kinda weird but other than that i think the pic came out alright lol.
DeAnn
hehehee... my master who taught me how to ice skate....

after the ice skating event, i was kinda surprised that i was brave enough to even ask some of my friends to go for an ice skate in mall of asia....

later did i know that ice skating is not that easy... thanks to my friends who really made it possible for me to learn how to ice skate (kahit medyo nagtampo ako aksi biglang napostpone....)
roxysurfjam
Hao with wings
Shadow5308
if you can read this, then my computer finally works.
punkish