Mangaworkshop - Amateur manga artists community

Hello mws. Long time dudes...

This is Spiderman fanart. Blackcat is the babe... If you know me then you know I hate bg's... but still working on doing good bg's... It's really uncool of me not being around here anymore, but thats because the cool old folks aint around here either it seems. Like Deetris and AIKUZA och other lovely old mws members... gonna try be more active
Artist Description
Kheine Hello mws. Long time dudes... This is Spiderman fanart. Blackcat is the babe... If you know me then you know I hate bg's... but still working on doing good bg's... It's really uncool of me not being around here anymore, but thats because the cool old folks aint around here either it seems. Like Deetris and AIKUZA och other lovely old mws members... gonna try be more active
Comments
Def Character 2007-03-20 20:27:06 So... if the cool peeps aren't around mangaworkhop ain't cool enough to hang around =( shame on you... ;p btw. Aikuzu still comments every now and then. This blackcat is sexy though... do you realise how much your art has grown over time... b^^d
Dustin C. 2007-03-20 22:14:16 damn! thats all i can say! 0_0;;
it looks amazing, something i'd expect from a published pro. what did you use to color? (btw, love that hand at the top ^_^ )
Zeph 2007-03-21 01:33:31 well I'm glad you're back. And this is a very awesome picture. Nice NIIIICE job
Kheine 2007-03-21 09:27:32 DefC: Yeah I know its very uncool of me :( I wanna like hanging around here again. This is my first art homesite. MY HOME. will not leave home until im a pro! :D And thanks to all the other :)
Kheine 2007-03-21 09:28:26 Dust: I used PS7 as always :D Hyung Tae Kim coloring style! You can google him. This is nothing compared to his...
yurusanzo 2007-03-27 00:30:12 ...speechless... (btw im a hyung tae kim fan too, cept i suck :P)
AIKUZA 2007-03-28 03:24:08 Dude, im here. and this art is amazing. Really, im impressed! Good work. Im trying to upload some more when i have time.
Kheine 2007-04-01 10:15:03 Daddy!!!
r7ll 2007-04-05 08:16:56 Background looks awesome! and you say you can't do them XDDD Why haven't you put this one one deviantart? I'd have missed it if I didn't check here.
Add comment
Login required.

Random art
Inked the wallpaper
Uezurii
hehe haven't put up anything for such a long time...
anyways this is kristal an original character. she's supposed to fight using bubbles that explode. (weird i know O_O) ah i suck at anatomy
Rika
xP Posted at http://evillizard.com - scrapped because i didn't like it - I think i mutated the face too much T______T
evil lizard
These are two drawnings I'm working on atm. The right guy you all know and the left... let's just call that "Finally came with something of my own". Any tips/hints on the left girl? Yes.. I know it's hard to see, but it is a girl :P
phant00m
Natsu,Happy,Fairy Tail, Dragon boy, cat, my style, cute, fire
Yusukeflame104
chibi naruto (www.myspace.com/heavyhomicide)
InuYasharox
Just a sketch of a hand holdign a pocket watch
Trent
This is my sailor mars also for my cousin Kulia. This is her favorite scout. I had a hard time with the face and I think the body is funny. I cant put my finger on it thought.
Silence
finally i finished this picture...took forever to color and make the backround...
Zeph
I'm an amateur artist. This was my first attempt to draw Roxas. (Kingdom Hearts 2 Character) 

The hair drove me insane! Since I'm not experienced, it took me a while to get it just right. I didn't trace this at all. This is based on a drawing in a book.
FH
well this is are character of a role-play that i am doing the one on the left is rei, and the one on the right is dai, they are twins brother, and they love each other more than brothers XD...i wish i could color it, but i don't have photoshop U.U but oh well enjoy it
angie
Lucifer is chained & shackled in Dante's Hell - a cold fortress of ice where all feelings die.
AILEEN
Manga Art
logan6890
Just wanna check if Mangaworkshop is still going, since it was the first site I have ever posted my art. Well, im glad its still running ^U^.
Just a little drawing to expose. There is so much old stuff in my gallery -__-.

Girl on a Mecha, like always
AIKUZA