Mangaworkshop - Amateur manga artists community

Gaia avi AGAIN?? I'm holding an art auction @ gaia, wanna bid?



http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=22038975
Artist Description
VESTA Gaia avi AGAIN?? I'm holding an art auction @ gaia, wanna bid? http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=22038975
Comments
Def Character 2007-01-18 16:16:32 Cool ^_^
Nasuri 2007-01-20 07:31:05 so beautiful
Add comment
Login required.

Random art
Hi, long time no see^^.
This is my latest ID at deviantart. It represents my latest hairdo. Hope you like it ^^
CynikSama
my art on full sketch mode :)
damn the anatomy is off but it seemed to flow well nither less... c&c?
yurusanzo
Hello everyone:) I'm back:) I wasn't here for a while...
cuz I find my self a new hobby besides drawing:P 

anyway about the drawing... its a old one I guess a few months old... just a few... months hihi:) and I still didn't finished it >,>;;.. I guess I'll never finished this one the neck bothers me and the hand... well the whole... drawing bother meh<333
Rikku_aka_Chico
photoshop elemets 6.0 trial continued XP just a quick sketch to relieve me from the pain of homework
R0B3R7
a little megaman action.  I gotta color it still.  Any coments before I continue on it? I know the right leg is messed up some...
phexus
A pretty little picture of my character, Krice, who is the main character in my manga, and his girlfriend, Necielle, a character of a friend of mine.

What do ya all think? :D


© 2007 TARA-LYNN SHARROCK
Kaiverta
Sumilidon, again made by my brother.......
Towasai
Hmm just some art, nothing special. I think her head might be a bit too small... Still need to learn to get proportions right -_-'' Btw, quality of the actual artwork is better than that of the thumbnail ^_~
FinalMajin
and another of dante...
fushicho
viking time.
Kryptonite
This is the character that represents my close friend.
kenkaryu
entry for the horror contest...
everybody's been telling me it's a bit too busy..I agree , but I kinda like it that way , besides isn't horror sometimes all about chaos ? ^^
bloodyspasm
This is my first anime girl
keiko
A sketch of a super hero girl.
This idea just kind of popped into my head. I'm not sure if i'll finish it or not, but i think it could turn out pretty nice. C+C would be much appreciated on this one. I already kind of set up a bg city scape with a sun setting but color schemes and anatomy crit would be great ^_^
R0B3R7