Mangaworkshop - Amateur manga artists community

heh, once again not sure about the rating.  But I like to play it safe, so...yeah ;^^  Let's see, I tried a WAY different coloring style than usual, just to experiment a bit.  I s'pose I like it alright, but it took soooo much longer @_@  *dies*  ah wells.  Can't think of much else to say.  Crit/comment away!
Artist Description
chibi_emily heh, once again not sure about the rating. But I like to play it safe, so...yeah ;^^ Let's see, I tried a WAY different coloring style than usual, just to experiment a bit. I s'pose I like it alright, but it took soooo much longer @_@ *dies* ah wells. Can't think of much else to say. Crit/comment away!
Comments
Def Character 2007-01-10 03:07:48 (>_<) ehr what are they doing... anywayz Your experiment worked excellent ^^ Way to go Chibi_Emily * My collegues are wondring wy I have this pic on my screen (><) Aaargh*
Shinfate 2007-01-10 04:24:53 NooOoooo 0_0 ( I like your new coloring technique ^^ keep experimenting )
chibi_emily 2007-01-10 20:11:05 foreplay, they be doing. *giggles* don't question it xD (I admit it, I'm a yaoi-obsessed fangirl *waves flag*) In any case, glad you guys liked the new coloring. I'm not sure I'll do it too often, cause like I said it took way much longer, but I think I'll keep it in my repitoir, at least >_o
yurusanzo 2007-01-11 14:47:20 love the coloring and the detail, the mouths look kinda funny tho, thats my only complaint here... did i mention that i love the coloring? btw i doubt anyone cares if its yaoi or not, this is a art site :)
Add comment
Login required.

Random art
Hi, a sketch I made just now. I just met someone yesterday and he gave me inspiration to draw, not like, ehh, I like him or something. But I just liked his appearance, so I tried to draw something like him. It didn't really succeed, his hair was different, and I actually wanted his hair to be perfect. But too bad.
Anywayz, I do think it came out pretty good. I'm really switching styles the whole time, trying to find mine, especially with men, because I don't draw them that often. But okay, I hope you like it aswell.
Octobergirl

Lilium
Haven't uploaded anything into the gallery for .. well, longer than most. So, why the hell not.

Penciled by hand, inked and colored in Photoshop.
The Raging Spaniard
I am writing a manga he is the main character oh it
Tamako
had way too much fun drawing this (after I played Mario for about 4 hours). I like the way the hair turned out but I messed up the sleeves.
punkish
Yeah i was bored in class so i drew Misa from the awesome series Deathnote :)
plz comment!
xXUnknownArtistXx
A Sketch of Jin Kazama from the Tekken series.
Stepz
This is a picture of my sister Rose E. Hand, I miss her allot since she went back to Sierra Nevada.*SNIFF* Annnnnyy way this is a personal best i think. The background came out maginificent!
Burnt_Out
still my some of my drawings, eens sports..
jasper
This is Venus... v.2
I acted on some crits that I got on the forum and made some revisions. ^_^ Hope you like it.
gatrosk
This "Akuma" is not as dark as the character is supposed to be but I decided to do it my way and one that is liked by everyone.. I hope you like it
Jafed
please tell me what you think I hope this one works well ... (sorry 'bout the other pic.)
Nightwind
I dunno. 8D Just some BS sketch while trying to think of the most cliche possible death for dearest turkeyboy. Because he -needs- to die. :D Dunno why, but my style hiccuped in this picture, and it looks slightly like the style in old '80s anime. ... but anyway, don't bother critiquing it; it's just a 20-minute sketch.
Joou
wow, it's been a while since I've posted some art.  Been busy working on some webcomics (which unfortunately haven't been going too well lol xD  but they've been fun anyhow)  so, managed to fit an art class into my schedule this year, and this was the project I s tarted working on in my spare time.  It's just a negative space thing I did of one of my clasates.  *shrug*  I like it :3  I need to do abrstractish stuff like this more often~
chibi_emily