Mangaworkshop - Amateur manga artists community

im not that happy w/ the result.  it looks too si-fi.
Artist Description
rb im not that happy w/ the result. it looks too si-fi.
Comments
Kheine 2006-12-27 14:53:25 I think it looks pretty good ^^ Just resize the picture ^^
Def Character 2006-12-27 15:11:05 I like the colouring better then the outline...
AnimeminA 2006-12-28 11:47:47 so much usage of the gradient tool >_<
Add comment
Login required.

Random art
Well...don't ask me what is this...coz I don't know...I was high ;)
lotsofblood
tablets rock
WOLF
umm it's kinda faded but just a sketch
larlock1
Yay, i thought of dropping by here again and post something for a change xD.Hi Mangaworkshop ... So here is what i have been doing artistically speaking. I still enjoy doing very "static" poses and some lights effects... Well, i have been trying to practice male anatomy and backgrounds hard, i made some improvements but i still need to use reference for the background, i cant create stuff, im dried of ideas xDDDD i made anbu kakashi fanart =3 (sexyness).
I still have problems adjusting brightness and contrast in my screen, when i calibrate it according to sites on internet EVERYTHING (made by me or pro artists) looks too dull =/ and if i color according to that calibration, on a more "normal" screen looks like hell dark and shiny with  saturated colors >=( . It shouldnt be a big problem but i get comments about the image being "too dark" or "too bright" .... *sigh*. And if i print the image everything looks waaaaay too plain xD

Oh yeah, his right leg is too long, or short, depending on how you like porportions i guess xD.

As always comments and critics are welcome
NikA
Finally! I SWARE this took me the best of 8 hours. It took 2 hours to draw and align (including the rough draft), two hours to ink and fix the freaking bricks, and 4 hours to color it. Jesus Christ, I need to get a life. xD

YAY. Oh, and I KNOW that someone wouldn't just go on a walk with some creep that came up to them in the park, but bear with me.

And surry that my handwriting sucks. I was gonna type it but I was way too lazy. When I draw more and self publish the book or something I'll type them up. xD

Uh, yeh. I have NO idea what's gonna happen next. You'll find out sometime soon. And I'll find out, too. xD

Enjoy maybe...? Hurrah~
Squiditha
this pic is not finished yet but chico wanted me to put someting on here so...
angel_girl
yay! finished! 
<br>
eyeshield 21 super lightspeed run!
<br>
alias skestchbook for lineart and painter 9 for color. took about 10 or 13 hours. i didnt keep track. ^_^
Dustin C.
Hello everyone:) I'm back:) I wasn't here for a while...
cuz I find my self a new hobby besides drawing:P 

anyway about the drawing... its a old one I guess a few months old... just a few... months hihi:) and I still didn't finished it >,>;;.. I guess I'll never finished this one the neck bothers me and the hand... well the whole... drawing bother meh<333
Rikku_aka_Chico
Greets MWS! Here is an art of mine I made dec 2006. I actually had time to color this sketch of the many I have. Maybe more will come soon again. For now, Enjoy the weather somehow :I ~Aikuza
AIKUZA
this is my friend aysa... our president in our red cross youth council....

well, she were the mc in our school during a sports fest pageant.... and she looks like this when she had to lead the program. 

the best thing is that... whenever we went to their house.... we will always ask who had a debut or who had a birthday because the meal her mother usually present were really grandiose, as in there are so many foods in the table that we usually end up... full even till dinner...

but the real best thing was the ice cream
roxysurfjam
I drew this one a long time ago, but it actually shows more of the bodies. The male is Asch from Tales of the Abyss and the female is an Oc. I like the picture, but some people do and some dont so I'd like to hear other opinions. XP Thanks.
Inky
I was trying to experiment with layers on this one and it actually turned out the be kinda cool. These two are a duo. Thats them in the background in the suits!
Ryii-chan
changed up the main char. a little dont know if ill keep it that way though
madmanga
page 6
breathingishibashi