Mangaworkshop - Amateur manga artists community

I adjusted leg-groin position as killerkun said, and colored it. c&c
Artist Description
CericCalas I adjusted leg-groin position as killerkun said, and colored it. c&c
Comments
Def Character 2006-12-05 16:53:12 Sorry for not pointing it out earlier but shouldn't his right (our left pov) shoulder be a bit closer to the neck?
Zeph 2006-12-05 18:54:36 yeah it should be, because having it where it is now makes the arm look flat. ice coloring though. I'm glad that you went back and moderated it
CericCalas 2006-12-05 21:27:34 def- thanks, i'll keep that in mind in future... zeph- thanks, i haven't colored much, so i was wanting some critique. I feel in order to continue progressing i need to learn color
edragon 2006-12-07 08:33:28 I like it, it's better than what I was doing at 17. I think that the problem with his shoulder is that it's missing, it seems that the bicep just connects into the torso there. Muscles are extremely difficult to get tho and you did a bang up job.
Add comment
Login required.

Random art
U freezed up on me for the last time damned !! >:(  .......  kekekek well yesterday me and photoshop had some issues xD .. made totaly in photoshop tho XD
TheDarkHell
Just a guy I made, after watching an anime vampire movie. (That explains the cross he is holding) I had some MAJOR trouble drawing his leg. It still isn't how I wanted it to look like, but I was sick of redrawing it over and over again.
FinalMajin
Here's Hideo again. Made of bodyparts from different Kazahana family members.
Stepz
um... its me. Merink is the nickname my bro calls me
Merink
well, second piece of work I made after the shopping girl :) did it all in photoshop. I really like this piece, first time I actually make a background *hehe*
Shinfate
This was the weirdest dream I had. THe only thing I for sure remember was that we were sitting on boxes in the forest, and it was all misty and mysterious. xDD The nightwalker and myself (C) ME.
Squiditha
A character of myself.
Steph
Check My sketches to see the original sketch. Oh! the things you can do with photoshop! haha
Blaze
this pic is not finished yet but chico wanted me to put someting on here so...
angel_girl
This is a sketch of Rikku from Final Fantasy X. It came out kinda crappy though becuz my scanner cut sum of the picture off
DeAnn
Just a random sketch i made :P
Hajima
And another Lozz & DefC collab...
Crits and comments are welcome <(^_^<)
Def Character
harry potter, the rescue. if you've read the order of the pheonix you'de understand.

SPOILER!!!!!!!!DONT READ IF YOU HAVNT READ IT YET!!! so the characters in no particular order are ron, harry, hermoine, neville, ginny and luna. done in ink and pencilcrayon
zakuro
This started off as a quick, easy draw but it was a challenge to render in ink! I had to start over thrice until I finally got the face right!
AILEEN