Mangaworkshop - Amateur manga artists community

some more new stuff,
Lutenant raziel.
This took about 2 hours on photoshop cs ^^
its not finnish yet i gotta do the hair proporly
Artist Description
MatthiusMonkey some more new stuff, Lutenant raziel. This took about 2 hours on photoshop cs ^^ its not finnish yet i gotta do the hair proporly
Comments
Def Character 2006-11-09 20:40:39 Is it me or are the eyes a bit to small...?
MatthiusMonkey 2006-11-11 22:04:53 i tryd makeing them bigger but it dident look right
Ayumi 2006-11-13 15:27:36 i don't think his eyes look too small, thats how they look on him anyway. i really like how you have coloured the eyes and i think the vain detail looks great too. you have done a really nice job on the shading too ^^
ish 2011-04-23 03:02:30 Too small? They look good in the picture to me. a great thing about art is that people/things can look exactly how you want them to. Great work
Add comment
Login required.

Random art
First tanned person i drew seriously :P   I kinda like this one, only the hands didnt work out the way i wanted. And i m nog good with drawing guns... Comments appreciated
MAD
I'm trying to work  on my skill with hands, when I draw my left hand the result is .. acceptable, but when I try to draw a couple of hands on my char the results are...crap ^^ Anyway I think I'm gonna work this guy out and make some good hands for him. The problem is I can't seem to draw hands that small ^^ any tips, for the char and the hands?? C&C PLZ :D
phant00m

raiizo
Line art practise... 6^^
Def Character
Fanart of Ponyo from Hayao Miyazaki's newest movie named Gake no ue no ponyo (ponyo on a cliff by the sea) here's a link to where you can get wallpaper format: http://www.theotaku.com/wallpapers/view/173265/ponyo%2521
Lilium
I don't know why, but i've drawn two consecutive BG's, the world is coming to it's end!
anyway, throw a comment please :3
Killer-Kun
Another Harry Potter fanart. I'm still obsessed, went to see PoA for the second time today ^_^ I'm not a big fan of Draco, not a fan of him at all, but this song inspired me to do this pic. I think it really fits him and his attitude. I wonder what you guys think
gothqueen
<b>IF YOU'RE INTERESTED IN THE STORY, PLEASE LEAVE A COMMENT WITH AT LEAST A SMILEY FACE ON IT, SO I CAN TRACK HOW MANY PEOPLE ARE FOLLOWING IT. THANKS. :D :D :D</b><p>So um... yes. I hope you guys like it. D: I personally don't know what to think of it. I like how Tactic's not bound to a panel. That's kinda neat. >> And I got lazy with the background! Sorry about that. @-@ Yes. =3 Critiques and comments welcome, as always. <p><p>Page EIGHTEEN of the story.
Kaiverta
drew this while i was on two hits of e,couldnt finish cause dracula was dancing to disco music on my ceiling and the page started jiggling
yurusanzo
Quick question here!!! what color should the kimono BE!? Share what ya think!!!Supposed to be the in-your-face type o- character..
Zeph

manga_boy
Group Picture
Yaz
Final Kiel...
Kiel
the first comic strip of a series called Empty Punchline my friends and I are trying to get going.
Wandering_Musician