Mangaworkshop - Amateur manga artists community

yeah
a present for the groop Janne Da Arc
^^ I'v write some more.. but I only upload the artwork i'v draw^^
Artist Description
Nagashiwa yeah a present for the groop Janne Da Arc ^^ I'v write some more.. but I only upload the artwork i'v draw^^
Comments
Kheine 2006-11-04 16:48:21 great poses dude n_~
Def Character 2006-11-05 12:14:30 energetic b^_^
Add comment
Login required.

Random art
I havent posted in awhile..
Burnt_Out
this is somekind of self portait...i know the eyes are a bit off but i like the neckless :P

and i am sorry for the stripe somewhere around the chin...i had to scan the picture 2 times because my drawing was to big....bad scanner!! :P
bevland
Manga girl
Harouk
Prismacolor pencil crayons and markers on Strathmore Bristol.

One of the few drawings I think I captured a prominent attribute to my OC well. A bit of a nihilistic character... This was originally supposed to be a quick sketch. Fairly recent, 16.
Kkachi
.
Aetza
Here's Hideo again. Made of bodyparts from different Kazahana family members.
Stepz
Another quick sketch... :P
I know the head's too big for the body... (again :S)
Btw, I changed my name>> rinoaxx = gone :D
Perfect_Sollitude
um a guy called jet heh i was tryin out a new style n coloring teqnuiq i thinks its quite cool although im not one for drawing ppl that look this old :P lol anyhow ja - ne
MatthiusMonkey
Bad scanner, bad drawing except for the sunglasses dude, i kinda like the outcome of that one, the hands were hard :P
MAD
The third in the series "girls and signs" (def have to come up with a cooler name :p)... I stopped with the second one for a while cos it had too many flaws... this one is better (although she looks a bit lazy, but i think that looks nice!:D) also I need to think of a cool background... any thoughts???
sacha
i drew this a few days ago nd i think its kinda crappy..
leave comments if u wish
Yuki
page 7

that should do it for now~~
sorry about the awfulness
breathingishibashi
After over 2 years of planning I actually sat myself down and drew it. The first page of my manga Seven Stars Of The Apocalypse. I'm very happy. Yes, the tree was a pain. Hopefully there's more to come.
Zeph
my new ID for devart, great site:D
zakuro