Mangaworkshop - Amateur manga artists community

His head is TOO BIG for his body,oh well I'm an idiot, never mind XP
Artist Description
Lozz His head is TOO BIG for his body,oh well I'm an idiot, never mind XP
Comments
Wicked_Lady 2006-10-14 12:12:40 Wow, this is awesome! I love the hands, they're drawn so perfectly <3
ukkie 2006-10-15 16:04:24 His head too big? I disagree ^_^ I really like the stripes as shadows!^__^
Zeph 2006-10-15 16:35:32 His head I think is fine...it's the position of it that's wierd. it's just he has no neck. Nicely done though. The hands and muscles are great.
Def Character 2006-10-15 17:15:41 Nice one...
lotsofblood 2006-10-15 17:59:05 body disproportions? haha so what!?
ninnyo 2006-10-16 11:14:05 i agree with ukkie. <33
Jessie_Clanclan 2006-10-16 22:08:24 His head looks like a good size to me.
Lozz 2006-10-17 10:24:04 Zeph, he has no neck cuz he's leaning forward (kinda) XP
mama_logon 2006-10-20 17:13:16 you are not an idiot, you just have some little problem with your perspective, that's all
pencil no jutsu 2007-07-02 01:35:25 very nice art cool muscles
Add comment
Login required.

Random art
umm it's kinda faded but just a sketch
larlock1

battalyon
this is the second pic i uploaded......(i couldnt think of anygood poses or clothes BTW).....if u have any suggestions or anything please leave a comment!
peanut
should i draw in the wings? mixed feelins...
Silence
hey people its been a while sinds i last uploaded. well anyways here is a pic that im going to paint on a wall add our new school bilding well im going to try because i never paint ^^. i tryed to do a new way of coloring kinda like the manga carta coloring style, they most of the time only use brushes in photoshop so i tryed that to(but iff still got a looong way to go :P ). the line art is drawn whit the fine liner tho. well tell me what you think
TheDarkHell

Arasha
drew myself...
yurusanzo
no. VII 
Gotta thank NikA for a lot of tips, though they're not implemented in this gag yet. (maybe I will redo this one so I can compare the two)
Remi
I like this one. Still needs improvment though!
thebaloonatic
manga im working on 22 pgs so far its at http://www.tokyopop.com/madmanga/manga/675304.html
madmanga
Harry Potter Grows Up
Cybercat
I'm in a bit of  a hurry right now, so I'm not able to finish it at this moment. I probably will though ^_^
Inevidence
I mistakingly deleted it, lol
Merink
//Outlines: black pen
//Medium: TRIA Pantone Marker, watercolor
//Background: TRIA Pantone //Marker, watercolor
//Paper type: watercolour; 250g/m2
//Size: DIN A3
-----------------
www.viviane.ch
Viviane