Mangaworkshop - Amateur manga artists community

This is Hyde(any j-rock lover knows him). The reason this came to life was because it was the last day of school and Ryii-chan was very bored. She saw a very sexy picture of Hyde in a magazine and decide she must anime-fi him. I have no life so there was nothing else to do. This was my first real attempt at shading freehand. If it sucks so much your eyes burn in their sockets, forgive me please!
Artist Description
Ryii-chan This is Hyde(any j-rock lover knows him). The reason this came to life was because it was the last day of school and Ryii-chan was very bored. She saw a very sexy picture of Hyde in a magazine and decide she must anime-fi him. I have no life so there was nothing else to do. This was my first real attempt at shading freehand. If it sucks so much your eyes burn in their sockets, forgive me please!
Comments
prince_of_cydonia 2006-08-18 23:50:14 quite the oppostite, very nice. The shading on the leather jacket is spot on.
r7ll 2006-08-19 03:56:01 Yeah, the freehand shading is superb, especially on the jacket and the vest. You should do more of this! :D
Zeph 2006-08-20 13:15:51 nicely shaded. but you seem to have forgotten to shade the skin...
ys_skater 2006-08-24 04:45:22 woo i really like this one good style :3
Wicked_Lady 2006-09-03 09:08:11 Yay for Hyde, double yay for you! ^^
Add comment
Login required.

Random art
HELP! i made this pic. and i know there is something wrong, only i don't know what... and i cant see it... please help me ....
Solin
Jun form the show on cartoon network
1-MM-1
Ugh I haven't uploaded in months. But then I haven;t done much these past few months. I'd blame school but that's getting old now (a). Alright. 30 minute online session doodle in OC 1.1 Oc isnt my program of choice but I totally dig the online function. So yeh... Im still the oc-noob :D
Marius
My Drawing of my OC. Name Rui-chan
RitsanKAWAII
mostly fire practice
1-MM-1
sailor jupitor!

HB pencil

so i had to draw hands fro my har teacher.... so i did sailor jupitor! her eyes are really close together... but whatever, thats the biggest flaw and its not THAT bad.
zakuro
arg, its hard to find reference for a game that isnt even out yet.. ^_^UU...oh well, here's Yuna with her redesigned outfit for ff X-2, im looking forward to that game! in any case im really wanted to make a good flowing illustration thing for A final fantasy, and ill probably start doing more, so this here is a good warmup. Hope you like it!
The Raging Spaniard
Check My sketches to see the original sketch. Oh! the things you can do with photoshop! haha
Blaze
^^ I hope you like this one
Nagashiwa
12 zodiac
teresakim
Hi, my name is Kan. I am a Vietnamese who loves manga drawing. My dream is to draw a manga. I hope that every one will support me. 
This is the drawing in Gothic style. :)
KAN
I love white hair guys!!it's easy to color.
Abi
Hate the legs >_<
Kheine
this is a picture of a guy my friend and I saw downtown.... IM NOT A STALKER!!! ok so... we were trying to explin what he looks like to a friend but we couldnt do it, so i just drew him instead. it kinda looks like  him... ~~done with a pencil and a ball-point pen, those things on his chin are peircings... they kinda dont look like it.
zakuro