Mangaworkshop - Amateur manga artists community

well..this one...i sketch it during my lecture class....huhu.
(<.>)what a mess..........
Artist Description
yuX well..this one...i sketch it during my lecture class....huhu. (<.>)what a mess..........
Comments
Kimiko 2006-08-03 03:41:31 Very nice!!! ^-^
Def Character 2006-08-04 03:54:12 Very nice design... ^^
Nightwind 2006-08-08 05:12:59 nice!!! I like the sketchy style keep on going!
Add comment
Login required.

Random art
number two!!
Animesa
Summoning a demon to do dirty work is mad business. Who else could think up such a scheme but a magician who has (or so, he thinks) the power to control a thing of pure evil?
AILEEN
 Hello Everyone, I am new here, And This is my first time Uploading. I did a fanart sketch of Mushihimesama. I hope you like it. Please have a look at my website if you like my art. ^-^v
Yao
If we fell bad it reflects in our drawings, but in the end it ended up OK.
Ewestus
this sketch was based on Inu-Yasha ... but i did some changes
noname
im wanting to color this, so crits would be more helpful. Just a quick sketch
Zeph
yay! finished! 
<br>
eyeshield 21 super lightspeed run!
<br>
alias skestchbook for lineart and painter 9 for color. took about 10 or 13 hours. i didnt keep track. ^_^
Dustin C.
here's another Illustrator artworky, I'm really beginning to get the hang of it =D I even created a temporary logo =) 

*edited*
Shinfate
It's summer and im drawing really often ^^ Here's another one color choice picture ^^
Kheine
been a very very very long time since i last drew a pix, so long that mah acc got deleted a month or so ago, lol

this is the latest sketch i made, just finish not os long ago.

btw, i left all the outline on the sketch, im sure u can see the outlines, lol

i really hate drawing feets/shoes >_< need so much more improvement
AnimeminA
Well, This is Just A CopY x) I've Draw it on my bureau.
Rianca
I drew this standing up in a dark theater room at Kunicon when I found out that Vic (Voice of Edward Elric) would be autographing the 5th, not the 6th. I was in the back of the consert hall listing to Piano Squall play (he's really good! o__o)I only had around 23 minuets to do it, to so it's really crappy... >_< Oh yeah, Ed is saying "curse you, pocky!" Because my best friends and I got huge stomache aches from the pocky... O_o And the arrow to Al's head says "Has no clue what is going on"
auto-mail_mechanic
Yay for Reno, one of the only two Final Fantsy characters I ever bothered to care about. Game!Reno, I would think. He doesn't look pretty enoguht to be AC Reno. :B

I don't know if he has freckles, but I always saw him as having them. Nyer.

Drawn in MSPaint, 2 hours.
Joou
FrogSuits Fun! The common anime frogsuits. Been too busy to create something MWShoppish, but I got bored today. I just opened 3Dmax for a test, and all of a sudden, I made this dude. Took me 5 hours. Its not my best 3D, so dont get confused of how bad i am in 3Dmax :P, I just like the whole frogvibe. I'm not much of a 3Dguy, but sometimes I like to create my designs in 3D. The whole render was done in 3Dmax7 and the particle effects and text in PhotoShop CS. Yep, thats it. Hope you'll enjoy this happy pic ^^
AIKUZA