Mangaworkshop - Amateur manga artists community

©PN
i'm doing this project called PN's seven loves. this is the third installment- i'm kinda happy about it since color is not my thing and i'm hoping to get better at using pspX (that's why i started this project lol ^-^'').
anyways i hope you guys like it.
Artist Description
animebitch01 ©PN i'm doing this project called PN's seven loves. this is the third installment- i'm kinda happy about it since color is not my thing and i'm hoping to get better at using pspX (that's why i started this project lol ^-^''). anyways i hope you guys like it.
Comments
AAA-LAZEX-disign 2006-06-29 10:17:52 nice color, jou must work on the hands. :)
Zeph 2006-06-29 12:25:53 the coloring is nice. but spend more time on anatomy rather than coloring..
Chi-chan 2006-06-29 20:42:47 the colors are beatiful, they contrast and support each other! thats awsome...just work on the anatomy (i know...lots of people have said so but...meh)
Def Character 2006-06-30 00:34:07 Your doing great so far b^_^...very nice choise of colours Keep it up!
Kheine 2006-06-30 01:49:29 wow... really beutiful colors in the bg^^
Kimiko 2006-07-01 05:22:27 Love the colors!!! *wish, that I can do that too* ^-^
Nasuri 2006-07-04 09:27:17 AAAH!So!COOOOOOOOOOOOOOl!!^0^ Very nice!
Add comment
Login required.

Random art

Silence
hahaha, ok soo its not just anime, but there is some there! this is me practising my anime, pencil, and chibi styles!! SO LOTS OF CRITISIZEM PLEASE! its my friend sarah, but she dosnt know i've done this pic yet...
zakuro
I've drew this in my sketch book I think that I must colour it so give your comments and keep arting
Artic
my other OC (original Characters)
Rurian
I always end up drawing things like this ^^"
Aurelian
the sixtenth page of princess nightmare
Kage89
I based the character on anime characters like sunako from wallflower. This drawing was pretty much the result of my experimentation using manga studio :D
Tenzy
i drew this sketch because i like this character that plays a part in DB GT (Bulla)and it's old
AAA-LAZEX-disign
zodiac virgo
fushicho
My lvl 60 warlock on World of Warcraft <3
TheDarkHell
Look at the middle face...
5_Deadly_Venoms
looks better in full screen!.
WOLF
It's a present for a friend of mine, she likes totoro and doraemon :)
Aurelian
Haha, haven't been here in AGES. Just figured I should post something SOMEWHAT recent-ish. If one can call a year ago recent, but yeah, spring time angel, enjoy.
Shi