Mangaworkshop - Amateur manga artists community

Just something I doodled on PS 7 :D
Artist Description
Project Just something I doodled on PS 7 :D
Comments
Joou 2006-06-06 20:30:14 It is cute. But the anime style where characters lack pupils has always frightened me. D8
Kimiko 2006-06-07 09:08:34 ^0^ I like the coloring, its so cute!! ^-^
Merink 2006-06-07 17:31:13 Lol @ Joou, me too, cute thou
Ayumi 2006-06-08 01:58:06 oo and the background is pretty too ^^
Add comment
Login required.

Random art
this is one of my religious friend who is so good and so righteous.... but is not that soo perfect... but she is always humble, cheerful and always there to help...
roxysurfjam
I'm actually in love with this picture *_* Isn't he gorgeous? ^^
Opheliac
The Kaiba brothers (from Yu-Gi-Oh). I just love this pic, I think they are soooo cute, so I decided to draw it myself. But unfortunately the scanner made the colors look ugly.
gothqueen
my sweetheart n me ^^
versstyle
Yay! My first post here :) I drew this traditionally and colored through photoshop. This is also my very first commission for a friend. Comments/suggestions are appreciated :)
colorflips
Mussgo from Porter.

http://mx.youtube.com/watch?v=AR-bZou5SZE
mama_logon
Heh, somehow I managed to make Vicious from Cowboy Bebop look kinda cuddly O_O
Anyways this is part of the 'pay homage to your favorite magna seires' that we have gonig on in the forums right now  http://mangaworkshop.net/phpBB2/viewtopic.php?t=858   go check it out ^_^d
Lozz
lasT YeaR aRTworK...(^3^)
yuX
its been a long time since i've uploaded some new art. After a long time i decided to make a new art with my tablet. Mission: X-mas card. I hope you like it, And merry X-mas and a happy new year to you.
lino-chan
done in an art class, just using my left hand...  I'm right-handed
mama_logon
I'm trying to make a story again, but this is a doodle of some chara's i want to use. I actually don't have names for them and Kesuke was just made up ^^;;
Roweena
AW50 RANDOM SKETCH ARTWORK EDIT
RitsanKAWAII
Yeah...
Aetza
well It's very sympel but nice I think. it's a nerd like einstein in his younger years. I've art it for a peace of work for school. any comments are welcome.
Artic