Mangaworkshop - Amateur manga artists community

This is from almost a year ago. I made this character for a friend’s story.  Now I’m busy in some proyects related with my works (and it seems it goes serious) I’m glad for it.
Artist Description
mama_logon This is from almost a year ago. I made this character for a friend’s story. Now I’m busy in some proyects related with my works (and it seems it goes serious) I’m glad for it.
Comments
poyanz 2006-05-31 22:12:27 cute ^_^ i like it
lotsofblood 2006-05-31 23:37:57 ya me too
Kimiko 2006-06-01 07:18:41 Nice ^-^
Add comment
Login required.

Random art
A request for someone on Deviantart. Still need to be lined and colored. Was supposed to be a chibi at start....but now it's kinda... normal...meh maybe both XD
Uezurii
I should have quit while i was ahead......................................
bloody_skulls
I like drawing faces. Especially ones with HUGE CHINS. <3
Joou
comic character that a friend and I worked on.  comic never went anywhere tho. :(
edragon
helo this my  first art here iam new i hope you like it !!!!
tenndanz
This is Amira. A new chara of mine. But there's still someting wrong with this picture but i can't realy figure out what. Can you guys help me out?
angel_girl
Puppy love.......

Have a happy christmas/Hanukah/Kwanzah
Merink
pretty cool eh?
damn proud of it, that I am.
mxbyte
Well this is a story i have had in my head 4 a while, about vampires. So here are two of the characters 

Connor - the red head who was gonna be a priest b4 he got bit.... all he knows is that now he has been changed to everything he hates and a group of vamps who live unground under a bar named Outcasts wanna help him out.... what he doesn't know is the real reason why

Myska - Shes one of the many creatures who live under the bar, she wad a hybrid, half human half feline, decades ago she was ambushed by some renagad vamps so.... now she is half vampire and half feline. She can change into a cat, an anthro and vamp.

Both Characters are mine, don't steal, hehe
Merink
Manga Art
logan6890
ithis was one of my best early art work im still very pleased with it today^-^
tymagic
pet,buddy or your husband ?

hahaha
battalyon
Was a test originally requested for a job, I continued with it even after that.
baby-marshmallow
mother and son for my mini comic...hopefully coming soon
I didnt use a reference, so that can explain any anatomical errors :)
Wandering_Musician