Mangaworkshop - Amateur manga artists community

I hope this to be better :3 please C&C
Artist Description
Killer-Kun I hope this to be better :3 please C&C
Comments
Killer-Kun 2006-05-13 23:27:19 Sylvie... yeah!
Merink 2006-05-14 07:01:17 it looks real cool, Sylvie suits her ^_^
Mactire 2006-05-14 08:41:21 ^_^ That's right!
Zeph 2006-05-14 18:54:17 i like it
CericCalas 2006-05-14 19:20:07 OH MY DANG!!!! That is sexy, good job. i like this version alot.
Def Character 2006-05-15 21:38:51 great posing and figure colours ^^
TheDarkHell 2006-05-23 00:47:48 the upper arm is to long ... but other than that great job man :D
count_andy 2006-05-24 04:41:27 v nice man, watch the arm length on her left and elbow placement, but aside from that this is awesome! Feathers look gorgeous!
Add comment
Login required.

Random art
Made this one half a year ago for a contest. I still like the pose, I don't draw sitting people that much.
BlackCat
This is Buttercup!
ByDesign
drew myself...
yurusanzo
just an elf-faery! comment...
Misato
Streetfighter,little work,lazy
paper-samurai
i coloured the ninjas and i kinda like it ^^  I know the chars are not good drawn but thats because i never liked it at first but now its pretty  cool! ^^  Hope its not too dark
Kheine
the first comic strip of a series called Empty Punchline my friends and I are trying to get going.
Wandering_Musician
<b>IF YOU'RE INTERESTED IN THE STORY, PLEASE LEAVE A COMMENT WITH AT LEAST A SMILEY FACE ON IT, SO I CAN TRACK HOW MANY PEOPLE ARE FOLLOWING IT. THANKS. :D :D :D</b><p> Yes. <p>Please comment. Feedback is most definitely welcome and suggestions will be taken into consideration. =D And PLEASE do not steal. >.< <p><p>Page Eight of the story.
Kaiverta
A sketchy fan-art of Haruko Haruhara from FLCL. She's pretty damn cool.
konflikti
One of my charachters
Mi_Re_La
Tachi's Model Sheet for VOID, hope you like it!
Dustin C.
yay chibi me eating somebody's heart! xD my hair is a bit darker and my fringe is longer though =P i think it worked out cute, even if i did kinda screw up her left foot... oh well, it was just a little sketch anyways xD hope you like it ^^
ElementorCookie
Germaine (in the corner), Star (with the cigarette, Alissa and Peter (the cute couple) tehheee ^_^
Merink
The only X-mas card I did in colour. I used fineliner, copic-markers and colour pencil.
sacha