Mangaworkshop - Amateur manga artists community

It's nice to upload some of stuff again, now that there is more space. Since all my new works are still in progress and im too busy I'll upload this collage of sketches. Actually made the collage in 2006, but the art is from Q42005. Njoy some of them, cause some are crap. waataa
Artist Description
AIKUZA It's nice to upload some of stuff again, now that there is more space. Since all my new works are still in progress and im too busy I'll upload this collage of sketches. Actually made the collage in 2006, but the art is from Q42005. Njoy some of them, cause some are crap. waataa
Comments
Zeph 2006-03-06 19:17:58 "wow.... im glad you started to upload again. this is really nice. glad to have you back" for some odd reason i clicked "okay" before i logged in to send the comment, and logged in a ys skater.... sorry about the confusion. i dont know what just happened....
Silence 2006-03-06 23:34:30 this is soooo like.....uh, cool. hehe. how long did it take? too talented especially compared to the talentless me. i hope to see more!!
Nightwind 2006-03-07 03:38:48 hey welcome back I missed your art!!! Like it lots!!!!!
Kheine 2006-03-07 03:58:07 Yo AIKUZA! Damn long time you have been gone dude! True AIKUZA style skethes is back...coool
paper-samurai 2006-03-07 10:36:09 what?no ryu?
wwing 2006-03-07 12:57:10 wahh your sketches are so cool and really detailed! the collab looks awesome! theres so much going on 8D
TheDarkHell 2006-03-08 00:52:57 :O that rock lee is funny XD
Kaizu 2006-03-08 07:34:09 Hey Aik, Nice work, rock lee kicks ass lol. I like the girl at his right foot.. shes well drawn. Keep them comming <3
Kaizu 2006-03-08 07:34:25 The drawings i mean :>
Shinfate 2006-03-09 00:30:45 Hey Aikuza, welcome back! thought you've died or something XD but hey! very nice collage, there are truelly very nice characters in it ^^
AIKUZA 2006-03-09 11:54:47 Sorry guys, couldnt reply earlier, but thanks a lot for your comments, I appreciate it ^__^. Yep, typical aikuza sketchwork. Yeah, lot of hot girls in it, cant help drawing them. 60% of my arts are girls, i just prefer to draw them. more interesting shapes and curves. 20% guys and the other 20% is mechas, vehicles, monsters nshit. yeah, and i was pretty much dead, yep. Im uploading more end of this week :3
AIKUZA 2006-03-09 11:57:14 oyeah, Ryu is in it Kaizu, I just hid him a bit beneath Rock Lee. He was preparing a hadouken. Nice sketch, but there was no room for him unfortunately. And his nose sucks
Heartless-night 2006-03-11 04:07:43 hey AIKUZA long time no see!!!!!!!!!! how are you man......?i see that your art skills are great as ever......keep it up! seya
Add comment
Login required.

Random art
Manga Art
logan6890
And a big hello to you MWS peepz! Been a long time ;)- about the art, I know it's crap but it's the first decent piece I drew in a couple of months.. =)
Perfect_Sollitude
I drew this cute little girl during art class last year. Well, she got me a free 100 for the day so she gets too grace the pages of this site!^_^!
Ryii-chan
hmm.. begining to love illustrating. am i improving?
versstyle
He he, I designed this little fellow as a mascott for my site or whatever (it's not on-line yet). Since I'm really crazy about wolves I wanted a wolf, but it tuned out to be a baby dragon. His name is Ryu, that's Jappanese for dragon. Isn't he adorable?^_^
Mactire
Manga
Harouk
Some doodle :3
Deetris
the discription in the drawing says:

Tell me we'll go here sometimes.

just the two of us.
Camille
Another oekaki picture. This time from a different oekaki chat board. Mine's the ninja on the left. Would've been better if the color selection weren't so limited. 

Oh well. I had fun regardless.  ^_^
Ceta
Finished :D colours bleached by scan so things very pale and seem flat, so just judge on form methinks :P Cheers for the feedback, was well appreciated! btw the background was done very quickly and bascially so attention is drawn to her and not the background. The only detail was on her, giving the background a quick rough feel
count_andy
Space Cat - sometime 2000 or 2001
KurriKlown
ok, finished, this time i set my monitor really bright! so .... may be i went insane, What do you think of the background? the brightness? the texture? look, i tried using 2 light sources! AIKUZA: look, no purple hair ^-^. Her ass still stand out too much ¬_¬. Comments are welcome!
NikA
www.myspace.com/heavyhomicide


FMA, i was searching Fullmetal on google and found this awesome wallpaper so i decided to draw it. i had to switch up the background because i noticed that once i got down to drawing Ed i forgot to add the streetlights. >.>
InuYasharox
daisuke, isnt he kawaii^^
this is my best drawing of him. please leave comment.
Irani
Irani