Mangaworkshop - Amateur manga artists community

in a field underneath butterflies do you dream of a beautiful change?
Artist Description
tanukinao in a field underneath butterflies do you dream of a beautiful change?
Comments
Zeph 2006-03-05 18:51:17 i do. nice picture as well
Def Character 2006-03-05 23:45:05 O.O wowooh...
Def Character 2006-03-05 23:48:29 Welcome aboard tanukinao.... amazing stuff...
Nagashiwa 2006-03-06 01:20:53 this is really good^^
Solin 2006-03-06 02:56:35 wow Pretty! i like how u colored the Flowers!...i mean i like the way u colored everything. GREAT JOB!
Perfect_Sollitude 2006-03-06 06:59:14 Wow, we got another very talented artist among us ^^ Very beautiful, but maybe you can make the head and hands a little more detailed so that it co-ops with the rest of the pic? Just a suggestion
Kenneh 2006-03-06 08:25:21 omg! so cute
agz 2006-03-06 09:06:18 Im in love [v]
AIKUZA 2006-03-06 14:43:48 shiii.. looks pretty good. Gotta love it.
Silence 2006-03-06 23:49:35 n-i-c-e!
Add comment
Login required.

Random art
not the best way to express irritation, but I liked the idea. and the hair.
punkish
its a photo cuz my scanner is dead :P whole thing cost me about 1 hour. plz comment..

btw. I know his left hand is weird ^ ^
xXUnknownArtistXx
hi it been while since i last uploaded art =^-^= iv been trying realy hard to get better at shading .....and now i am really happy with progress iv made ^-^ heres my gothic made and lil freind in a more summery setting u hope u like is piz oiz comment ;3
tymagic
lasT YeaR aRTworK...(^3^)
yuX
my pal simons first photoshop colored uploaded pic tihihihihiih
Kheine

Kitten
Anyone have some cool ideas about how to color the rest? I want this pic to be in the same vein as the other godmode project bla bla pic but I'm out of inspiration ^__^ All help is appreciated! Anyway, I was kinda impressed by the late style of desty nova hehe (I want to draw a warship too ^__^)
Zeiroid
Inked the wallpaper
Uezurii
So much blue!
Tater
2nd strip of my crappy comic, it sucks monkey arse...
Killer-Kun
Manga
Harouk
the first picture of my submission to Tokyopop's Sixth Rising Stars of Manga. Tell me what you think...comments and crits are welcome
Zeph
s cry ed
1-MM-1
I forgot that I had this, and since I'm probably not going to finish it I'm uploading it as is, heh heh.
edragon