Mangaworkshop - Amateur manga artists community

another line art of Maru Nagashiwa. I kinda thought her last pose was so standard, so I wanted her in a more action-like pose. this is my result. alot more to come, because you've only seen 3 characters up till now XD muahahaha. ( keep in mind that this lineart is made for digital coloring, so eyes and such aren't filled XD hehehe)
Artist Description
Shinfate another line art of Maru Nagashiwa. I kinda thought her last pose was so standard, so I wanted her in a more action-like pose. this is my result. alot more to come, because you've only seen 3 characters up till now XD muahahaha. ( keep in mind that this lineart is made for digital coloring, so eyes and such aren't filled XD hehehe)
Comments
Zeph 2006-02-09 15:06:35 i like this. And yeah there is alot of action, nice folds and hair. i would have darkened in the eyes, but that's just me
lotsofblood 2006-02-10 16:30:51 nice dude
Add comment
Login required.

Random art
Name: undecided

Gander: Female

Skill: Based apon fire manipulation

Alliance: undecided

Relation to main caracter: undecided.
ShadeSilver

battalyon
lol my first oekaki
btw just started of with photoshop instead of paintshop much better^_^
ys_skater
Little snowman who likes to play with trees.

Well I was thinking of giving him a flame thrower, but it didn't made any sense... Chainsaw, yeah ... chainsaw makes more sense I think, much better than a broom.
Who on earth started to give the snowman a broom anyway? Thats so stupid >=D
nocarrots4u
Just a little doodle/t-shirt design of the Uncle Sam character that is the subject of many of my webcomics, colored with computers.
jackson
just a random sketch
my first 1 =D
evel_21
a slightly older drawin of Samke -w-
Xaiyu-Chan
<b>IF YOU'RE INTERESTED IN THE STORY, PLEASE LEAVE A COMMENT WITH AT LEAST A SMILEY FACE ON IT, SO I CAN TRACK HOW MANY PEOPLE ARE FOLLOWING IT. THANKS. :D :D :D</b><p>o.o Um.... yeah. It's a strange page, but I tried to be different and take some advice to heart and, hopefully, it's not boring or crappy. >>; Enjoy.


P.S.
Panel 3 (Panel 2 of the narrow boxes) is supposed a half-bird's-eye-view. Yes. =3

AND! It marks the end of chapter 1! I've got 19 pages from Chapter Two done at present, so I'll upload those a little later.
 Critiques and comments welcome, as always. <p><p>Page TWENTY of the story.
Kaiverta
This is a pic of 'mega-emperor' (from medabots) made by my brother(10 years old)
Towasai
Not finished yet ^-^
Kimiko
2 furres ( cat girls ) 
^^
Lilium
Watercolor on paper, the pose from one of my favorite artist, Tsukumo Gou.
Kkachi
So I did this lineart of a character for some dude called Daniel, and I just want some crits on it. Body anatomy and muscles are NOT my strong points so I just want to know what you guys think of it, help me improve!
Marius
Drew a female in the style i draw guys with full shading. Inspired from a photo. Drawn when i should have done other things. Took a long time. Thoughts?
Zeph