Mangaworkshop.net will be closing before June 2019. We will continue at https://mangaworkshop.com .
Mangaworkshop - Amateur manga artists community

angel with owl
Artist Description
Animesa angel with owl
Comments
Add comment
Login required.

Random art
Another one of my older pics.
Icy_Penguigo
Kitty's they are everywhere!! O_O

Kitty's get em out of my chair!! >__<

Kitty's they even live outerspace!! >____o

Kitty's now you have blood on your face!! ^o^
Satanic_Darkness
I'm dutch, so most of u probably won't know what the saying "geniet maar drink met mate" means :)

It means, Enjoy but drink with discipline.

Thing is, when i put a "n" behind the word "mate",then it becomes "maten", wich means mates in dutch :)

So that would make: Enjoy, but drink with mates xD
Gizmo
last page of my first manga lol
0v3rL0aD
clara and the babysitter, lol

the mouth eye thingie is my new symbol, i'm gonna put it on all my work, yaay, lol
Merink
Why is drawing monsters so fun? i dunno lol
Guys! I'm drawing again! weeeeeee!
killerkun
Another Fire Emblem fanart.. This game has some crazy hold on me. Anyway, this was drawn the same way as my Isadora piece.. really weird. >< It started with an eye and an eyebrow... then hair. I dunno.. the technique seems to work. In case you don't recognize this character, it's the female mage, Nino. Yeeah... >< Critiques and comments are welcome of course.
Ayla

PopoChan
This is Daisuke and Wizz from D.N. Angel.. just finished inking it. If there's something odd please do tell me so i can change it before i'm gonna colour it ^^..
CynikSama
characters from my own project called Aesir. 
It's been a while since I've uploaded something here...Still getting a bit used to everything.
 
About the picture;There are still some typical anatomy related mistakes, and the composition is tiny bit off. Done with Neopiko fineliners and Touch Twin markers.

Anyway, hope you like!
Wickka
i guess it's kind of an angel...there's feathers lol but anyways done with watercolor pencils
fushicho
It has been a while since my last upload. But here's a practice piece. Not the most exciting pose, I know. But I had trouble drawing the side of the face. What do you think?
Mactire
Very old
Lliw
ugh...this picture is kinda old, but yea...i had problems with it.
fushicho