Mangaworkshop - Amateur manga artists community

Winsor&Newton Gouache and Derwent Pastel   on Canson Montval watercolor block.
Artist Description
Kkachi Winsor&Newton Gouache and Derwent Pastel on Canson Montval watercolor block.
Comments
r7ll 2006-01-22 14:03:31 Creepy..I likes
Merink 2006-01-22 17:23:48 I like it too, I dunno, but the kid below gives me the whole Hogwarths/harry potter vibe, lol. Nice colors <3
Zeph 2006-01-25 15:38:13 yeah. amazing
Add comment
Login required.

Random art
A sexy Alice and a sexy Cheshire Cat. Enjoy if you wish.
Spirit_Detective_X
Another joke, but it's done with more care :D More at http://sunny-go.deviantart.com/( Resized it a bit)
SunnyGO
random
Wandering_Musician
im really happy with this one. Comments and Crits would be appreciated greatly.
Zeph
old one made it one yr ago
Camille
Digi art I was experimenting on.  I was surprised on how it turned out.  I really liked it.
mayarey
power ranger type character, just felt like doing something a little 'old school' feeling.
edragon
hmmwell it's not really manga but i'm a little proud of my kitty
syran
HELP! i made this pic. and i know there is something wrong, only i don't know what... and i cant see it... please help me ....
Solin
A modern-day tribute to the nuances of Ranma 1/2.
jackson
a friend's ben bugging me to draw a picture of her for a while, lol, so I was uber bored the other day and made a sketch.  Not the best, but meh.  Largely just me enjoying my tablet xD
chibi_emily
/// Outlines: black Rotring Rapidograph 0.10 mm 
/// Medium: computercoloration (program: Mikrografx Picture Publisher) 
/// Time: 4 h 
------------------ 
www.viviane.ch
Viviane
Zwolla tha gangsta shit! :P
Take a look at it and give a comment
AAA-LAZEX-disign
so I am going to put chibi versions of my friends together into one big drawing thing for the contest. these are rough sketches...crit welcome!
Wandering_Musician