Mangaworkshop - Amateur manga artists community

I dunno if this should be line art of sketch.. I didn't put a lot of thought into what kind of character she'd be either.. I just dived into the drawing. I seem to have a bad habit of doing that
Artist Description
r7ll I dunno if this should be line art of sketch.. I didn't put a lot of thought into what kind of character she'd be either.. I just dived into the drawing. I seem to have a bad habit of doing that
Comments
Def Character 2006-01-04 07:05:37 I agree with R Panda...
AAA-LAZEX-disign 2006-01-10 13:39:20 I like it, practice more ;)
Add comment
Login required.

Random art
So here I am... uploading some REALLY old shit *giggle* ^^
Deetris
The Girl is made in MSpaint
The background by another program...
Well...Its in the first "Stage". The Girl can use some better coloring.
Neoflox
4 minutes Sketch  ^___^
GaoGaiGar
this my first on this site. havent drawn in like a year.so comments would help
nirvana
Quiiiiick sketch. I had fun. :D And no, my art style hasn't changed to be like this. I was just oddly affected by the music I was listening to at the time. :B So yeah, Hina, whooo. Crit if you really feel like it, but I already know it's a poor sketch and I probably won't listen to you 'cause I don't care. 8D;
Joou
weeeeeeeeee
poyanz
Yo!! This guy is cool in the show. Celtic Guardian!
Ayumi
I cut of the crappy drawing next to the boy cuz it was ugly as hell :P
MAD
Colored it while i was bored :P the black looks ugly on photo but its much beteer in the original
xXUnknownArtistXx
mhm XD.. haha

XD
Nagashiwa
Kanda kun form D.Gray-Man, he is totally awesome!! Enjoy...~ Xx
Kaina
i havent been on here in ages due to my pc dying ^^ any how here is Aang from avatar ^^
this is my second ever pic done entirely on a tablet it was done on opencanvas 1.1 so if anyone wants the event file just email me ^^
MatthiusMonkey
pleez leave comment
filthy
Elize 'Jersey' Whitehurst - This is a preview combination/merge of 2 seperate scans because I drew the top and bottom half each on its own sheet of A4 paper, finished version is in Colored Art - Q4 2002
KurriKlown