Mangaworkshop - Amateur manga artists community

and here's the final result hope it can be seen here.
oh and if you want to use it, feel free to do it
Artist Description
Killer-Kun and here's the final result hope it can be seen here. oh and if you want to use it, feel free to do it
Comments
Def Character 2005-12-15 15:07:48 great blinking ^^
Killer-Kun 2005-12-15 15:21:29 yeah i liked it, i was going to make his wings shake but i'm just too lazy :P
Shinfate 2005-12-15 23:17:34 nice result, it really looks alive now ^^U
Kheine 2005-12-16 05:34:26 Reaally awesome dude! Way to go!
Add comment
Login required.

Random art
I found the software for my scanner :D but haven't scanned anything yet, so until I do, here's a Typography piece from my Dig. Imaging class(picture is of me). spent 8-10 hours on it in PSCS2(wish I coulda used Illustrator)
CericCalas
After beng introduced to the skateboard culture by their father, two young boys spend their every second training to become professional skaters and to compete in the big tournament! But how far are the boys willing to go to achieve their goal?
Sparkle
Page 4 of Akki Keikan chapter 2. i got kinda lazy with the character on the bottom right. i make these characters as I go and some of them are not important to me so..... just make them ugly. T.T
That is all for now. I just wanted to show you all what I am working on. College is getting in the way of my work because school work comes first so it takes awhile to actually find time to draw.
Yanarmi
Wow, it's been a really long time since i uploaded some work here. Time has past ( i think, 4-5 years or so?) and i've finally found the time, strength, patience and will to upload some new work.

This one's about an emo kid getting caught up in a fight after school.

---------------------
Tools : Wacom Tablet / Corel Painter X / PS CS2
Production Time : App. 4 hrs.
---------------------

Please do visit my DeviantArt, since i can't check here all the time : http://ricepuppet.deviantart.com/
ricepuppet
"squall and cloud from kingdom hearts" two of my fav characters from that videogame
mama_logon
Testing my new blue pen. It's kinda cool XD Inked by Blue Sharpie and little bits shading by color pencil.
mirage-maiden
now i know this one deserves the box lol.
fushicho
monster hunter came out on psp, and im playing it all over again (it feels easyer then the ps2 version)...drew this for my fellow nyclan members monster hunter art contest...full khezu armored gunner, cant wait till i get full lao and fatalis...would be at g missions by now but damn egg missions kill my urge to play
yurusanzo
Late pokémon homage entry.
major banana
Girl in Fuku with Megatokyo Yuki-hair - I changed the hairstlye in the "Girl in Fuku" drawing, also drawn for the forum on  MangaDVD.nl. Alternative version also present - March 2003
KurriKlown
Just a sketch of a hand holdign a pocket watch
Trent
Etrigan vs Rude-D (first part)
Important Notice! This comic is an Emcee Battle between Etrigan the rhyming demon and Rude-D the galactic nucleus. As you may or may not know, an Emcee Battle is a battle with rhymes, not punches or kicks. While reading this, you can actually hear Rude-D spitting if you follow this link:
http://www.soundclick.com/bands/3/galacticnucleusmusic.htm
and click Rude-D VS Etrigan either lo-fi or hi-fi.
Nifty gimmick or what?
Now go enjoy!
(oh, there's a wee bit of strong language in it btw)
Remi
I hate you blizzard I hate you and your huuuuuuuuuuuuge shoulders. It's moar oliver, before and after death. Yeah, I'm lame.
Joou
I was damn lucky to have Oni collaborate with me again on this one. This is the colored version of the geomancer Yuna I did a while back... and I was again, very impressed by Oni's coloring. So yeah, as you can see it also made it up to the whole banner thing too, which im really grateful for. Thank you both Firstborn and Oni! Good things :)
The Raging Spaniard