Mangaworkshop - Amateur manga artists community

Hey Guys! Its Ling Xiaoyu from Tekken5. In Aikuza Style offcourse. Tools: Illustrator and Photoshop CS. Whatyu think? :]
Artist Description
AIKUZA Hey Guys! Its Ling Xiaoyu from Tekken5. In Aikuza Style offcourse. Tools: Illustrator and Photoshop CS. Whatyu think? :]
Comments
AIKUZA 2005-09-16 15:10:07 O and there is Panda to the left and Jin Kazama to the right.
Killer-Kun 2005-09-16 16:02:58 Awesome, i like your style a lot :3
Ayla 2005-09-16 16:48:08 Aww.. it's adorable, Aikuza. =D Unfortuantely, I've never really experienced Tekken at all so I can't so much critique on the likeness to Ling or understand why there's a panda behind her being neglected, BUT! I finally found something I can critique on though with your work. XD Ling's fingers are bent a tad strange for resting on her knees. Usually when you place your hands on your knees, you stretch your fingers out, right? But other than that.. I can't really find anything. >< ..I'm still just trying to figure out how you color these things. Great work, Aikuz. ^.~
Kheine 2005-09-17 03:03:46 Kinda like all the other...Fortune Cookie? Thats neat pops :D The style is just too neat pops
Perfect_Sollitude 2005-09-17 07:47:20 Cool! Love the colours
TheDarkHell 2005-09-18 07:49:12 lol nice looks great man
AIKUZA 2005-09-18 13:52:51 Thanks dudey dudes ^^. I try to get my graphic design to a higher level again. And to mix it up with some manga art is the perfect combo for me. You're right about the fingasz Ayla, but at first she was in a differet pose. SO I forgot to change her fingers resting on her knee XD. But Im glad you noticed. thanks. Any yeah, Tekken is great shit! Im to my max of uploads now, so I'll ony gonna upload some spiffy cool stuff again, be prepared dudes :3 - im tired - too much training - need sleep - -
AAA-LAZEX-disign 2005-09-22 04:29:59 whaha nice one, Look A Panda haha :_)
Add comment
Login required.

Random art
a transformable cyborg for me renegade series. her.. yes, her name's jet. go figure what she can transform into. jet (c) emerson tung.
zeo-x
this is an older pic of a ruined city destroried i guess by the guy with the big gun
dmc
this is my first drawing 
that I painted with psp 
so I could use some help^_^
ys_skater
?
yuX
i scanned this and did some more contrast, but ill upload a PHOTO later, so. what do you think?

ps, im sorry thats its not really manga but, i hope you like it tho.

x Rianca
Rianca
another guitar pic...surprise surprise
Wandering_Musician
Been playing a lot of Double Dash last week, so a gag about it was kinda inevitable.
Remi
Germaines mom at her daughters age
Merink
Ed is a character that lives in my head. He gets out from time to time. I hope you like him.
Bee
Tachi Kawa's Model Design sheet for void! it includes all important aspects and his attacks as well. i think it came out well. ^^
Dustin C.
This is an old lay-out image for my site.
BlackCat
these mechas are my own design. if i did a series they would be in it.
Shadow5308
chidori
Takashi
Nilichan's character! ^^
I was bored, so I asked Nilichan for a lineart.. So she gave me her Cyber Girl n.n
please comment only for the colors! ^^

Cyber girl © Nilichan
Colors © Me
Tarechan