Mangaworkshop - Amateur manga artists community

This is the finished product of that character I scannded in earlier, the one with the unfinished arm...
Anyway, his name is Taro. Comments are appreciated.
Artist Description
Saki This is the finished product of that character I scannded in earlier, the one with the unfinished arm... Anyway, his name is Taro. Comments are appreciated.
Comments
Def Character 2005-09-05 01:14:03 LOL I like the expresion on his face... Overall; great work^^
Def Character 2005-09-05 01:15:30 May I have a go at couroing this pic ^^
Def Character 2005-09-05 01:15:54 I meant colouring :P
Def Character 2005-09-06 15:06:26 Saki if you want it coloured just mail me...^^
Saki 2005-09-08 15:01:32 Yes, by all means, DefCharacter, go for it. I can't color to save my life. And the thing about Taro, I've never even tried coloring him...so I sorta don't know what colors to make his hair...so if you had any suggestions...
Add comment
Login required.

Random art
It's summer and im drawing really often ^^ Here's another one color choice picture ^^
Kheine
here is something I made for Ukkie. She made a boy in a cat suit and that gave me the idea to make HER in a cat suit XP I hope she likes it though
Shinfate
Topic: Angel? Topic: Devil? I'M SO CONFUSED. Anyway, this was a request by someone on FAC. I'm not too big on the whole angel/demon cross thing, nor do I like the whole "separate outfit/wings" idea, but that's what she requested. And I couldn't really say no (y helo thar, request offers). It fell victim to more coloring experiments. Haha.
Joou
This is a cyber ninja^^ She lives in the network eady to eradicate any net and online criminal with her sharp blade!

I am inlove with the details i did on her^^....hopefully you'll think the same...If not...i'm gonna hunt you down and hang you by your ears!! MEW!!

Xies to the fans^^
Satanic_Darkness
heres the how i created my latest art ^-^ its my gothic maid in a more cheerful mood
tymagic
I made this dragon while i was on the beach xD ... i mainly colored it with 2 Grey tria markers and after that i used  the cloud filter in photoshop to make it a little less plain :P... btw fear his manly boobs ;D
TheDarkHell
This started as a costume design inpired by the movie Beowulf (it takes place in a Middleage-like future with demons, anyone seen it?), but got a bit out of hand. The background is a bit crappy, but otherwise the pic was very 'naked'
gothqueen
A chibi me XD
Lozz
he looks like ross from Friends XD
D.N.Z.
just a art that i made today....its the new romeo and juliet ^_^  hahah no just kidding....i am very proud of this one... but the colors are not so great as the real pic.
Solin
still working on making anime type artwork.  2nd attempt.
edragon
As the couple guys earlier, I also decided to participate in the Cowboy Bebop fanart thingybob( fix'd ).

It is Faye. Durrhurr.
konflikti
another line art of Maru Nagashiwa. I kinda thought her last pose was so standard, so I wanted her in a more action-like pose. this is my result. alot more to come, because you've only seen 3 characters up till now XD muahahaha. ( keep in mind that this lineart is made for digital coloring, so eyes and such aren't filled XD hehehe)
Shinfate
Best of all artwork
CSsasukeCS