Mangaworkshop - Amateur manga artists community

This is the sketch i did for the nurse i uploaded recently
Artist Description
mantoro021 This is the sketch i did for the nurse i uploaded recently
Comments
1-MM-1 2005-07-15 20:10:31 i would like to give her a shot lol
Def Character 2005-07-16 08:02:12 I don't like megaboobies ...
MatthiusMonkey 2005-07-16 16:15:15 i aggree with def but its a good art ^^ she looks asif she belongs in hentai
mantoro021 2005-07-16 17:12:07 heh heh...yeah i guess she does belong in the hentai department
Nightwind 2005-07-22 12:17:58 sorry the boobs really are too big but for a cool hentai pic she is perfect (that means that she looks really cool....)
Add comment
Login required.

Random art
Just a sketch.Feel free to comment
Misato
Getting back to my traditional art, I decided to do an angel sketch from life. I like it, except for the face that is a little unproportionate and too young...
Zeph
just playin with PS ;P
Animesa
Prismacolor pencil crayons and markers on Strathmore Bristol.

One of the few drawings I think I captured a prominent attribute to my OC well. A bit of a nihilistic character... This was originally supposed to be a quick sketch. Fairly recent, 16.
Kkachi
Beebop doodle on pendako 6^^
Def Character
super hero, wonder B
rb
Alizee is the character I created for D.Gray-Man.

when I read/watch a series I like, I always think, 'if I had a character in this series, how would she be?' and then make one~
as you can probably tell by the doll she's holding, Alizee is in love with Allen-Kun ^^
Xaiyu-Chan
just some random sketching ^^
Shinfate
Royal Icing manga, pg 34, available on Smackjeeves.com and in print on Amazon.com
Juri
Well...Zaerook's bday is coming up, and with him being in the army and all, dressing his chara up seemed logical :P The bg is crap yea I know :( The rest, was kinda rushed. I like the nightgoggles though :P Anyway hope ya'll like.
Marius
Someone.....:P
Nikotine
ugh...this picture is kinda old, but yea...i had problems with it.
fushicho

oscar
This is a sample page i made using characters from my story.  Pencil/pen/photoshop. And if you can't tell what the panel on the bottom left is, it's a tall structure (building), a sun or planet of some sort behind it, and darkness slowly engulfing the area caused by the chick on the right.
Lliw