Mangaworkshop - Amateur manga artists community

Yeah, this was on my portfolio that I sent to a place that I didn't get into. Anyways, it's a girl selling apples. w00t
Artist Description
konflikti Yeah, this was on my portfolio that I sent to a place that I didn't get into. Anyways, it's a girl selling apples. w00t
Comments
AIKUZA 2005-06-06 14:00:50 Saw this one on the forum a long time ago. Still very cute. Kinda skinny arm though.
Add comment
Login required.

Random art
I hope you like the color

someone ask me to collor it.. and I hope you like it too
Nagashiwa
Thought about uploading some shit again. So here's an art I sketched 2 weeks ago and scanned today. Also digital coloured in PS CS. Its sort of a new style, although it looks like a STANDARD AIKUZA art XD. But I still like it someway. When I have more time, I'll fix a greater art, but for now, this is it. Hope you like it, cause I like you too!!!! CHOOK CHOOK!!
AIKUZA
Wow, it's been a really long time since i uploaded some work here. Time has past ( i think, 4-5 years or so?) and i've finally found the time, strength, patience and will to upload some new work.

This one's about an emo kid getting caught up in a fight after school.

---------------------
Tools : Wacom Tablet / Corel Painter X / PS CS2
Production Time : App. 4 hrs.
---------------------

Please do visit my DeviantArt, since i can't check here all the time : http://ricepuppet.deviantart.com/
ricepuppet
TADA!!! this is for Kagami and Raptoe... and yes I am a guy that made a Yaoi...*shamed* :D I know ther is no real reference to harry-Potter but it works for me :P
sacha
oh..mi gad, this took FOREVER @.@  Well, a couple weeks ago I was helping out at a pre-K summer school.  The actual drawing was a composite of three different days (on each day, I drew a different kid)  ahhh, they looks so innocent asleep ;^^  I would've drawn a boy in there, too, but none of the boys seemed to keep still during nap time ._o  ah well.  My second attempt as lineless art.  yay! *clapps *  ^^
chibi_emily
Now jou can see more detail :)
AAA-LAZEX-disign
coloured it
Uezurii
yes . . . . its weezy
coolperson209

Arasha
i like this one. but i don't have a name for her! anyone got any ideas?
hope you like it by the way.
mxbyte
a simple bust of Shiro. COMMENTS ARE ALWAYS APPRECIATED!
Saki
Ooooold one. I don't like her face and right arm, gotta fix them.
Saitsuharu

PopoChan
I nearly gave up on this pic, but then I just decided to sketch the rest in pen real quick, then scan it in and see what i could do with it in photoshop.  Suprizingly it turned out somewhat decent.  It's just a sketchy kinda style is all.
phexus