Mangaworkshop - Amateur manga artists community

Still gotta colour ^^
Artist Description
Perfect_Sollitude Still gotta colour ^^
Comments
gothqueen 2005-05-17 18:17:09 Nice outfit
Def Character 2005-05-17 18:23:09 Love the curls and great oufit...what colours are you thinking of??
Perfect_Sollitude 2005-05-17 18:56:56 Green, brown... autumny colours :D
AIKUZA 2005-05-17 20:21:09 Line art is well done. My crit on the art would be that eyes looks close too eachother. And the face looks a little bit too long. Just put your finger in an horizontal way in front of the eyes. And imagine smaller eyes. Or maybe its the eye expression, too much spakle in it. Thats how I would prefer it. See the distance between te eyebraws and nose? Hope you understand. Seeing her clothing style I suggest you use autumn colours indeed. Although try to keep a fresh touch in it. MAybe a sneaky brightcolour somewhere to make the pic more alive. Suggestions for a BG yet? Mayne an aura of power among her. Yeah, you know what to do :)
AIKUZA 2005-05-17 20:32:51 I dont want to fuck up your at. no dissrespect, but I edited it a bit. not much (2 minutes work) Hope you can understand what I meant>>>>>>>>>>>>>>>> http://img261.echo.cx/img261/5898/blagh3ah.jpg
Perfect_Sollitude 2005-05-17 21:01:30 I know, the eyes aren't too good lately, more focused on the body... :$
Add comment
Login required.

Random art
Semi-realistic Kirin?! xD
Cyn
lined scetch. i know the head's a bit too big:P
zodd
It's my mate Meedy, with me as a fairy! I want that hat!
Highet
/// Outlines: black pen 
/// Medium: aquarell, acryl 
/// Background: aquarell, acryl, partial sprayed, oil-crayons (sky) 
/// Paper type: watercolour; 250g/m2 
/// Size: DIN A3 (29,7 x 42 cm) 
------------------- 
www.viviane.ch
Viviane
Saw a thread on the forums for oekaki chat boards, so I decided to check them out. Some guys were drawing the dude in the picture, but didn't get very far when I added in the characters at the bottom right corner. 

If you're wondering why my contribution to the picture is kinda crappy, it's because I was drawing it with a crappy mouse.   :P
Ceta
Yay! A page from the latest chapter of the comic =D.
Yaz
winged kid
jazrock
filling collor with photshop
oscar
Page 3 of the old Fragile comic, the finished version of this page was lost when my old computer crashed, all I have left is this preview page. On top of that, page 4 which was the last one before I gave up on it has been lost to time, I have no idea where it is.
baby-marshmallow
Manga Art
logan6890
some horse i draw for my ex girlfriend
AAA-LAZEX-disign
i'm not dead!!
this is probably the most intricate and detailed piece i have ever attempted. 0_0
about this....its a mural of all the characters i've made that i have pride or interest in, as well as a self portrait of sorts.
its purpose is to explain what i'm all about and who i am.
so far i've put....hmm, 12 hours into it i think? maybe more. :)

color and a process tutorial soon to come!

all characters are belonging to me and me alone!
do not take! >:(
Dustin C.
im so happy with this one ^-^ a lil early for halloween i know but i couldnt wait =3 i didnt know wether to draw a kat or witch so i drew them both lol =^-^= and i must thank kiyoshi for the tip on eyes these do look cuter ^-^ thx ever so much ^-^
tymagic
Did this one for a friend of mine, Jurjen.

He wanted a total black Xbox 360; i partially did what he wanted, heh. I left the power on button white, so when you push it, you connect with 'faith' (which reads on top of the console)

P.S.: forgive me for taking these blurry pictures, the light wouldnt co-op..

Visit my website http://bleedingviolin.com for my portfolio,

other work, and how to obtain this kind of work.

I accept PayPal.
ricepuppet