Mangaworkshop - Amateur manga artists community

^^ done, sorry it's a little small, the pixels went nuts, so I'd no other option than to reduce it to this size :S
Artist Description
Perfect_Sollitude ^^ done, sorry it's a little small, the pixels went nuts, so I'd no other option than to reduce it to this size :S
Comments
Def Character 2005-05-09 13:09:54 Great work on the colouring keep it up!
Nagashiwa 2005-05-09 13:41:55 Nice work ^^
ukkie 2005-05-09 14:25:17 Looks very nice ^_^ Her head is kinda big but I should have told you that when you uploaded the sketch and not now, with the finished version, sorry ^_^;;; anyway overall pic is very nice and great coloring!^_^
edragon 2006-04-15 00:31:17 sexy pose :)
Add comment
Login required.

Random art
PAGE 2!!! It's here. For those of you who don't know, I'm working on a manga! ^_^ Comments and crits please.

Btw, here's the URL for Page 1...

http://mangaworkshop.net/show.pl?imageid=26132
gatrosk
A charming young vampire named Quentin J. Black ^.^ coloured him with markers, hope you like it. Tell me what you think!!!
Mirai
i draw sam bleah stuff b^^d!!!!!
pencil no jutsu
A night with the markings of Konoa.
Crits and comments are welcome...
I can take it ^^
pencil no jutsu
This is a commissioned piece I just finished for a game company. Pretty freaky, huh?
Icy_Penguigo
Thisss is a page from chap 9. lol
www.adventuresofyaz.com
Yaz
Sketch-Line art: Manga Studio EX
Color: Adobe Photoshop
Tools: Wacom Graphirre 4
Estimate Time: +- 5 Hours
WizemakerS
-Lykea- 
XP
SPN
This same time but not to much....i hope u like it
Suya
Yay, sunflower ^o^
Lozz
My first scetch of Aycol?n... ikts over 1 year old... and I decided to upload this one too. It's only a little scetch... nothing special... it becomespecial, when Adorna colored it last year. 

Still this is the best pic of Ayco I ever made...
Koriko
sad -_-
noname
Just a friend of mine im gonna use for a character in a comic
Jony
yay its LUFFY from one peice!
i did this with ink, and i put it in sketches because.. well i didnt want all pictures in one place
zakuro