Mangaworkshop - Amateur manga artists community

'Tis a picture of my charater A'Marie holding a patched heart. Yeah, I know her arms look weird, but hey, she's a chibi, she's 'sposta look weird and disporpotunal. There are quite of few mistakes in this, so dun look at it closely! TT__TT It'll look better once I figure out my illistrator program and re-do it there.
Artist Description
auto-mail_mechanic 'Tis a picture of my charater A'Marie holding a patched heart. Yeah, I know her arms look weird, but hey, she's a chibi, she's 'sposta look weird and disporpotunal. There are quite of few mistakes in this, so dun look at it closely! TT__TT It'll look better once I figure out my illistrator program and re-do it there.
Comments
auto-mail_mechanic 2005-04-05 22:54:46 Et...? You mean the alien thing? TT__TT That thing scares me to no end... Everyone is entitled to their own opinion, thank you for commenting on it. ^ ^
ukkie 2005-04-06 11:50:29 I think her legs should be sticking out from her dress and she should have more hair "on top of her head" , but overall a very good drawing, nice concept. You did a very good job on all the details!
auto-mail_mechanic 2005-04-06 21:01:22 Her legs aren't sticking out from under the dress because she's sitting on them. =3 I'll add some volume to her hair when I go over it in my illusttrator program. Thank you. ^ ^
auto-mail_mechanic 2005-04-17 06:23:52 This image has official be cleaned up... Though, the lines on the wings look really thin. TT__TT
Add comment
Login required.

Random art
Just trying to think up some first pages to start my manga. This is my first concept for a first page, Although I didn't know what I was drawing untill it was done XD No clue what their saying either... I will probably draw more opening pages so that I can pick one I like. Anyway I hope it looks somewhat decent and enjoy?
Uezurii
lol my first oekaki
btw just started of with photoshop instead of paintshop much better^_^
ys_skater
This little witch reminds me of strawberry shortcake lol
Sozo teki
just a doodle 
made up mummy chick
nuttin new
1-MM-1
It didnt became as good as i thought it would be... i really do not like the girls colors and somehow she doesnt fit in for the BG...
Kheine
this is from one of my all time favorite mangas D- Gray Man.
winter
ugh...this picture is kinda old, but yea...i had problems with it.
fushicho

dmc
Old Man Buddha
LuluKai
this is a self porterait of me, I had to make this for school and someone of my class (animesa) sugested thad I should paint it well here it is, not really happy with the eyebrows but i´m to lazy to fix them so it wel have to do,
ys_skater
:D:D:D:DOh my goddess:D:D:D:D
Towasai
i was trying to make my character look like she was sprinting and on the way home i noticed it didnt really look right so i kinda lost the will to finish. i figured if i post it up you guys would let me know what went wrong
yurusanzo
mp3 juice
jason
Fanart of Raven from the Teen Titans cartoon show. Though I did this one a little while back, I thought I'd take a moment to post it here while I'm in the process of getting my new stuff ready to go.
Ceta