Mangaworkshop - Amateur manga artists community

I havent done any serious works for a while. So here is one i kinda like and is one of the serious works of mine... but a
Artist Description
Kheine I havent done any serious works for a while. So here is one i kinda like and is one of the serious works of mine... but a "weak one" ^^ I have cheap bg?s cuz i hate em!
Comments
AIKUZA 2005-03-24 22:42:55 the concept and pose are really cool done. Colouring also, but the BG...... :P. Let's hate them together, maybe will be famous! And the girl leans a bit uncomfortable against him. And what happened to the guy's other hand? Other than that, the art is really cool. It's suppose to be yourself there, right?
AIKUZA 2005-03-24 22:52:25 http://img82.exs.cx/img82/8241/agentscolorsend7gm.jpg
Kheine 2005-03-24 22:54:12 WTF? Awesome pic! How ya did that so fast huh?
Kheine 2005-03-24 22:55:37 and yeah! thats not me! but if i change the hair just a little bit, that would be me in manga mode! His other hand is digging some sands :P
AIKUZA 2005-03-25 00:05:15 and he has a wing now
Kheine 2005-03-25 00:05:40 Yo! how ya doin dude? im think im gonna fall asleep soon... -_o
Kheine 2005-03-25 00:06:16 shall i change? to the new version?
AIKUZA 2005-03-25 00:06:36 nah, still have some shit to do. and i am eating cookies.
AIKUZA 2005-03-25 00:06:52 what new version?
AIKUZA 2005-03-25 00:07:16 okay -__-;;; I forgot already
Kheine 2005-03-25 00:07:22 what shit? you say very much shit yknow! i wonder :D
AIKUZA 2005-03-25 00:07:32 if you wanna
AIKUZA 2005-03-25 00:07:48 yeah I wonder as well
Kheine 2005-03-25 00:08:28 Shall i then? slave? say yes miDARKlord or no miDARKlord
Kheine 2005-03-25 00:09:17 hey this is illegal right? is def char gonna be mad? ^^
Kheine 2005-03-25 00:10:41 YO HAWKENDOO! JOIN OUR CHAT HERE!
AIKUZA 2005-03-25 00:11:21 DARK AIKUZA commands your ass to upload the newer version
Kheine 2005-03-25 00:11:25 BG?s SUCKS! But y know what? i should sleeeeep
Kheine 2005-03-25 00:12:03 THEN CHANGE NAME TO DARKAIKUZA THEN!
AIKUZA 2005-03-25 00:12:27 yeah you should sleep like a plastic frog and dont forget to drink old cola
AIKUZA 2005-03-25 00:12:54 dont think so, that's my artist name for many years, you dig dude
Kheine 2005-03-25 00:16:19 WOW! took about 2 minutes to change! I HAVE SUPERSPEED CP!
AIKUZA 2005-03-25 00:17:41 yeah, you good! but dude, this is the last comment fro me, I'm tired. It was a long day... laters dude!
Kheine 2005-03-25 00:17:46 old cola is good for you right?
WOLF 2005-03-25 19:31:46 i love those nice warm colors =_='
AIKUZA 2005-03-25 23:29:27 yeah I like the colours as well darkcloud. let us all reach for jungle ass and grab it.
Add comment
Login required.

Random art
awwwwwwwwwww!!! poor mizu! being egnored by everyone *hugs mizu* it at the same time introduces al the mainchars from Link ©
umi
This is ©Malicous Ruby.
WOLF
mhm just all in Photoshop :p
nothing with a pen and paper XD.
wa.. I take just.. more then 24h XD.. 

:p Gohan and Trunks..
But you know.. this are 2real person just draw like Gohan and trunks:p.. You can see it a little on the face^^.
Nagashiwa
Little experiment working with the contrast of cool and hot colors, mediums: color pencils and gouache. Not bad for doing it under an hour I think ^^
The Raging Spaniard
zeph, if you are out there, also, i've really been allured by your work recently. the sensitivity and grace you instill in your portraits...
it may not seem like much, but this piece was sort of my homage to how much i admire you...obviously, i'm not good enough to do what you do,
but i feel like i've learned so much from observing your work*
breathingishibashi
just a quick sketch before I went out,,
ys_skater
:D just a doodle 4 u guys
1-MM-1
a horse sketch this is from memory^_^ iit has a very preist feel dontcha think im proud of this since i suck at animals><
commentsness
MatthiusMonkey
i've worked up the nerve to begin another project... i'm ready to pour my heart out now.

these are just some starting sketches~~
i actually just bought a scanner today*Î 
maybe i'll be able to upload a little more*^^*

I've been strongly influenced by Samura Hiroaki recently after reading his Ohikkoshi i‚¨‚ЂÁ‚±‚µj* he's reminded me why i put the pen down on the paper in the first place*
breathingishibashi
i'm tryin to work on looseness(as well as anatom.) rather than a stiff character.  i'm tryin. i am workin on the dreds i kinda messed up... i like his calves, lol.
5_Deadly_Venoms
Just a little doodle/t-shirt design of the Uncle Sam character that is the subject of many of my webcomics, colored with computers.
jackson
The reason I drew this is because while I've been playing Ragnarok Online, I've seen lot's of guys playing as girl characters. So I made this character who's named Scarf (the guy in the front). He plays as a girl Priest character and he fell in love with her. Since she isn't real, he decided to dress up as a girl so he could be more like her. He's wearing a Deviruchi hat, and even though regular Deviruchi hats are black this one is red because I didn't have any black pastels.

I drew it with a mechanical pencil, used pastels for coloring and then scanned it in and edited it some more on Photoshop. I'm not really sure what category this would fit into, so I put it into this one. >o<
Silky
Expperimental blue man :D ...only used blues if you can't tell >_> and sorry for the hugeness XD
R0B3R7
Another picture of one of my friend's WoW characters.
Icy_Penguigo