Mangaworkshop - Amateur manga artists community

This started out as a sketch of an eye on the inside of my history bundle and grew out to be what I think my best drawing of a female so far. I'm pretty proud of it and really hope you like it
Artist Description
gothqueen This started out as a sketch of an eye on the inside of my history bundle and grew out to be what I think my best drawing of a female so far. I'm pretty proud of it and really hope you like it
Comments
ukkie 2004-10-16 18:44:31 Wow the hair worked out really cool! Very beautiful! ^_^ I love the dress too! The only thing I don't like is the shading on her nose, it looks a little weird. The rest is very beautiful! ^_^
chibi_emily 2004-10-17 01:55:00 wow, there's something about the shading, it's got a certain style to it that I really haven't seen before. Makes everything look kinda shiny, and it looks reall cool! Like as been said, I LOVE the hair. It's always hard to do curls, I think, but you did 'em really well ^^ and her expression is awesome! Especially the mouth. *steals mouth and runs away* muh haha xD but..the lower half of her (everything below the shoulders) feels off. Her chest, to me, seems to small (width-wise) compared to her shoulder span, and that made the rest of the torso a little off. Don't get me wrong, the dress, looks awesome, it's just not quite in sync with the rest of her, is all ^o^
Add comment
Login required.

Random art
a caged bird....get it?
lotsofblood
Hmmm.... hahha still working on it.
SAM
ummm, I was going to have a background on this...and have it done by Easter  ;^^  didn't quite work out that way.  Anyhow, its been sitting on my computer so long, I figure I should prolyl just give up and post it before I delete it ;^^  soo, hope y'all like my cute piccie of an Easter Link xD
chibi_emily

stkj99
Illustration asignment for school. I didn't have much time to color so it's a big rush job. Maybe I'll recolor it one day..

EDIT: yeah, I recolored it :)
BlackCat

0v3rL0aD
^^ Did it on Photoshop! I'm getting better! yay!
Cyn
I am trying out different colors and lineart techniques on Photoshop Elements 8. Please do leave comments!
Hakeem
meself.
zeo-x
<b>Goose Chase - Section B</b><br/><br/>This is but 1 small section of a bigger picture I am planning to draw and colour ^^;<br/><br/>I you enjoy looking at this picture as much as me =)
AnimeminA
A DOLLFIE. <33 I love dollfie. They are so perfect and cute and stuff. I love them to death, and I want one soo bad. xD Anyhow, I did this in science class. So yeh. That's why it's on lined paper.
Squiditha
This here is Ragnaros, one of the final bosses in World of Warcraft. I turned this in for a fan art contest Blizzard had in relation to their upcoming convention
The Raging Spaniard
pretty cool eh?
damn proud of it, that I am.
mxbyte
i feld like drawing somthing strange,
it worked out^_^
paper-samurai