Mangaworkshop - Amateur manga artists community

The colored version of Trunks! This is the first time I seriously used photoshop for a drawning and its quite fun :D I just added some shaders and more shadows. Lucky enough I almost did all of the shadows already :)Hope u like it and some comments plz :)
PS. The hair fits the color of MWS ;)
Artist Description
phant00m The colored version of Trunks! This is the first time I seriously used photoshop for a drawning and its quite fun :D I just added some shaders and more shadows. Lucky enough I almost did all of the shadows already :)Hope u like it and some comments plz :) PS. The hair fits the color of MWS ;)
Comments
Remi 2004-07-22 23:02:16 See, that turned out pretty good didn't it? :) Really like the colours you used. How much time did it take you to do this actually?
phant00m 2004-07-22 23:16:16 Thanks :) I think about an hour or so
ukkie 2004-08-07 16:31:43 Did he go on holiday to Hawaii or something? Just kidding! ^_~ Looks good, I think you could become quite a good colourer (is that a word?:P) if you practise more
Add comment
Login required.

Random art
just a simple character design .....................................................................................
dmc
Just a warming up XD
form how to draw manga XD

hahaha just a little different
Nagashiwa
just a star...XD
I don't have purpose for this artwork lol
aki
Been a GITS fan since 1998, owning all kinda shit from GITS (manga, movies) and Batou is my favorite character (Pazu & Ishikawa too) The coloring is done by Aikuza, the art itself by me. The reason the 3 Tachikoma's are smaller, is because there in 'agent mode' - so no complaining about that - and furthermore, Fuchikoma's suck balls, i like Tachikoma's a lot more, so that's why there are Tachi's instead of Fuchi's (so also no complaining about time difference)
ricepuppet
...........................................................................................
codfish
Hi people! I'm new, so i'll start off with something i created very recently. I hope this art is pleasing to the eye, critics and stuff are greatly appreciated ^.^
FatalError
*Meh* I messed up the wing on this one. DX
Crit me anyways, please. XD
Lozz
teeheehee mju...i dont know much to say ^^;; it's a cheerleader?...anyway...tell me what you think ;)
lino-chan
my first art, I did the best i could, i hope you like it. I yust need to buy photoshop now -_-
Pixel

stkj99
This was hard...I mean it took me about 2 month...I kept going wrong on the hair.
Abi
Program:
Wacom and Photoshop cs3

time:
20 min sketch
1h30 coloring
Saitsuharu
recently, SquareEnix had a contest where you could redesign their characters giving them a different job class that wasnt in the game "Final Fantasy X-2" so, being pretty enthusiastic about it i came up with these 2 designs, the foreground one is the geomancer yuna and the one in the back is the calculator/schoolgirl yuna. lets just see how hard the people at square laugh when they see the return address ;)
The Raging Spaniard
Old picture of Red XIII.
Jessie_Clanclan