Mangaworkshop - Amateur manga artists community

Due to summer holidays I finally found the time to ink this piccie .. Still too slow though .. Hopefully the color version will be a success ^_^
Artist Description
Zeiroid Due to summer holidays I finally found the time to ink this piccie .. Still too slow though .. Hopefully the color version will be a success ^_^
Comments
paper-samurai 2004-07-03 17:33:52 and thats what we cal a pro work!
TheDarkHell 2004-07-03 17:38:59 looks great ^^
Solin 2004-07-03 18:45:27 COOL!!
AIKUZA 2004-07-03 20:15:21 Yep I reconize this pic. You cleaned it up, outlined it and made his sigaret longer. ^^ Good work. When will the colored version be uploaded then? I took a quick-tour trough your other art. You're line-art looks great and a few pics in the colorsection too. Just a reminder; proportions of some characters are a bit off. But your visual style of designing is cool! Keep it up! ^ ^aikuza
Zeiroid 2004-07-03 21:25:49 Yep keeping eye on proportions is something I'm always having trouble with ^_^ Anyway thanx for the comments ^_^
Def Character 2004-07-05 08:04:12 Nice and clean? great depth?
Add comment
Login required.

Random art
Erm i drew this an age ago its been like hidden away for ages and i found it. Well its still pretty crap but :P
Billie the Penguin
My first digital manga... Unfinished
Hyab
I think this is one of my best art, at least I have a very satisfied feeling about it ^_^. I hope that feeling is also felt by others.
Shinfate
Also exelent only his leg is in an awkward position
CSsasukeCS
xD NikA finished ONE at least xD  so =3 i do like it but there is a lot of stuff going on and everything looks too messy and dark =3 YAY bondage, scars, blood <3 and look there is no purple =D  .... i miss my boyfriend =3
NikA
Sorry people i had remove the other pic.... but aniway....

I made my self in anime^^ i hope its not Bad...
Solin
Heres the one of the best super heroes ever.
starscreamer
I decided to draw the background 1st but cant decide on a character lol.  im torn bewtween and angel or a shrine maiden at the moment but I am open to other suggestions.
jwcrutc
lol happy x-mas to all of you!^_^ it haves bean a long time mws hope you like it
pencil no jutsu
Manga Art
logan6890
well, not that perfect ^^' I think I overdid it a bit with the blood (I think it's over 7 liters ^^') Hiead Gner is from the unrightfully pretty mutch unknown Candidate for Goddess © by yukiru sugisaki, the same woman who created DN Angel ©
umi
simply coloured using adobe photoshop CS2
LeeYongJoon
Finished... its not perfect but i like it,
5_Deadly_Venoms
just a random original character. lots of things i'm too lazy to clean up haha
Rika