Search found 829 matches

by Zephio
Thu Dec 05, 2013 4:41 pm
Forum: Art Talk
Topic: COLLAB...sort of
Replies: 3
Views: 19236

Re: COLLAB...sort of

Pardon the double-posting of the message. I've been clearing out a bunch of new spam bots as of late without too much regard as to what is in the messages and worried that I might accidentally delete the account that posted this message. That's a grand idea! Much appreciated On a side-note, I'll po...
by Zephio
Thu Dec 05, 2013 5:57 am
Forum: Art Talk
Topic: COLLAB...sort of
Replies: 3
Views: 19236

Re: COLLAB...sort of

Here, I even started it!

20 minutes of TOP NOTCH quality drawing.
Image
Image

That's all I got for tonight. Let's see who's next!! :D
by Zephio
Tue Dec 03, 2013 3:20 am
Forum: Art Talk
Topic: Felnix's Art~ RAWR!
Replies: 74
Views: 120154

Re: Felnix's Art~ RAWR!

Your facial expressions are always so captivating. They are subtle, yet expressive. Another great piece.
by Zephio
Tue Nov 19, 2013 2:53 pm
Forum: Art Talk
Topic: Random Sketches
Replies: 3
Views: 56437

Re: Random Sketches

It's called BlackInk (http://store.steampowered.com/video/233680), and it's only available, at least for right now, on Steam. Steam is sorta just an online system or porta or whatever that you play games or run programs in. Steam is also free, so that's all good (plus it has amazing games for amazin...
by Zephio
Tue Nov 19, 2013 5:33 am
Forum: Art Talk
Topic: Random Sketches
Replies: 3
Views: 56437

Random Sketches

Haven't really had the time to do anything art/manga related thanks to work. Finally had some time tonight (little over an hour) to try out my new tablet and program. Not sure if I'll work on this piece again. Not too concerned either lol. Just trying to get back into the groove of things. http://ww...
by Zephio
Thu Nov 07, 2013 10:14 pm
Forum: Art Talk
Topic: Meh... Part Duex
Replies: 23
Views: 116479

Re: Meh... Part Duex

Love your ability to use solid black and make it work.
Great as usual 8)
by Zephio
Mon Oct 28, 2013 6:05 pm
Forum: Art Talk
Topic: Meh... Part Duex
Replies: 23
Views: 116479

Re: Meh... Part Duex

Reminds me of the show Dinosaurs that was on years ago.
Great drawing, btw. I love the outlines and, as usual, your penworks. =D>
by Zephio
Mon Oct 28, 2013 5:53 pm
Forum: Art Talk
Topic: NFBF&F! (working title) - new story with updates!
Replies: 5
Views: 32569

Re: NO TITLE YET - new story

You should name it Need for Being Fast and Furious!

(I'm excited to see your progress. Update often)
by Zephio
Tue Oct 15, 2013 6:31 pm
Forum: Writing
Topic: Ideas
Replies: 13
Views: 12776

Re: Ideas

Excuses excuses [-X
by Zephio
Fri Oct 04, 2013 9:12 pm
Forum: Anime / Manga Talk
Topic: pacific rim and elysium (and i guess hunger games)
Replies: 4
Views: 7282

Re: pacific rim and elysium (and i guess hunger games)

I haven't seen any of those films yet. I did hear exceptional things about Pacific Rim though (specifically from a fan of the Neon Genesis series too). I refuse to watch Hunger Games because I already saw, and very much enjoyed, Battle Royale. I think they are far too similar, and I feel like I woul...
by Zephio
Wed Oct 02, 2013 6:14 pm
Forum: Writing
Topic: Ideas
Replies: 13
Views: 12776

Re: Ideas

This isn't a website with ideas, but it's a website that at least has some very good pointers and tips about writing in general. http://www.superheronation.com/ (It doesn't just apply to superhero stories) It has some cool things like: How to Beat Writer's Block, or How to Develop Great Characters, ...
by Zephio
Mon Sep 30, 2013 3:51 pm
Forum: General Talk
Topic: Why all the spam?
Replies: 23
Views: 25645

Re: Why all the spam?

WOOT WOOT! Spam is gone! This is awesome :lol:
by Zephio
Tue Apr 23, 2013 3:28 pm
Forum: Anime / Manga Talk
Topic: A future of animal people manga
Replies: 1
Views: 4092

Re: A future of animal people manga

Hmmmm. I don't think I've ever heard of a manga with that plot.
Sounds vaguely like Animorphs (which was a book series back when).
by Zephio
Wed Mar 13, 2013 4:59 am
Forum: Art Talk
Topic: First Page?
Replies: 13
Views: 6491

Re: First Page?

I think it's a good first page. There are some mistakes that have been mentioned, but overall it's not bad at all. Personally, I think to judge if it's a good first page, I gotta see the rest of the comic. The image is attention grabbing, but I can't say it's attention grabbing enough for 5 more pag...
by Zephio
Sun Mar 10, 2013 6:06 am
Forum: Art Talk
Topic: A Couple Pages of a Manga I'm Workin' On
Replies: 12
Views: 30692

Re: A Couple Pages of a Manga I'm Workin' On

MangaDude, these pages are really good. Personally, I prefer words in my mangas and not just blank text boxes, but to each his own (just playing...) Anyway, The pages look great. I love the first one how it starts off busy. You've immediately grabbed my attention. I'm trying to figure out where ever...